בנט נגד סמוטריץ’: “שיפסיקו למדוד את גודל הכיפה שלי, מתנשאים”

יו"ר ימינה תקף את יו"ר הציונות הדתית: "הוא לא חדל מלתקוף אותי - זאת יהדות מתנשאת, מתבדלת ויהירה" • סמוטריץ': "אף אחד לא מדד לו את הכיפה ולא טען שהוא שמאלן. האמירות האלה הזויות"
אריה ריבקינד
כ' אדר התשפ"א / 04.03.2021 10:01

העימות בין ימינה למפלגת הציונות הדתית מחריף: הבוקר (חמישי) פורסמו בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’ דברים שאמר יו”ר ימינה נפתלי בנט בריאיון לוועידת  ‘מקור ראשון’, במהלכו תקף את יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

בנט אמר: “לצערי, מרגע שהוא (-סמוטריץ’) פיצל את הציונות הדתית, הוא לא חדל מלתקוף אותי אישית. חברינו באיחוד הלאומי יושבים איתנו שמונה שנים ועכשיו לפני הבחירות ‘בנט שמאלן’, ‘שקד אנטי דתית’, אני רגיל לזה כבר שמונה שנים, שיפסיקו למדוד את גודל הכיפה שלי – זאת יהדות מתנשאת, מתבדלת ויהירה”.

יו”ר ימינה הוסיף: “תקפו את אישתי שהשרוולים שלה לא מספיק ארוכים, שהיא לא מספיק דתייה. תקפו את הבן שלי, עכשיו תוקפים אותי. אני לא חושב שאנשים שהם הציונות הדתית צריכים להתנהג בצורה הזאת. אף אחד לא ילמד אותי מה זה להיות ימין, מה זה להיות ציונות דתית”.

סמוטריץ’ הגיב בריאיון לירון דקל וחיים לוינסון ברשת ב: “אף אחד לא מדד לו את הכיפה ולא טען שהוא שמאלן. האמירות האלה הזויות. הוא אומר שהוא הולך לממשלה עם השמאל. לא מבין איך מי שמתיימר להיות ראש ממשלה, הופך לקורבן”.

בציונות הדתית הגיבו: “שבים וקוראים לסער ובנט לא להקים ממשלת שמאל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות