נתניהו: מישהו ראה את לפיד? אמר שבינואר תגיע קופסא עם 5 חיסונים

ראש הממשלה השתתף בכנס פתיחת הקמפיין של הליכוד, ושוחח עם פעילים בזום • תקף את יו"ר יש עתיד: "כשלפיד מתייאש אני כבר באמצע עשייה" • "אם נקבל את יאיר לפיד כראש ממשלה, יהיו פה כסאות מוזיקליים של החלפת ראש ממשלה כל חצי שנה, כמו תורנות מטבח"
אריה ריבקינד
כ' אדר התשפ"א / 03.03.2021 22:23

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא  הערב (רביעי) דברים, במהלך כנס פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד עם ראשי מועצות ורשויות, במהלכו שוחח עם פעילי המפלגה באמצעות הזום – וחשף כי הוא בעיצומם של “מגעים אינטנסיביים לשלום עם מנהיגים ערבים נוספים”.

לדברי נתניהו, “לא רק שההסכמים שאנחנו מביאים משנים לטובה את היחסים בין ישראלים לערבים מחוץ לישראל, הם גם משנים לטובה את היחסים בין יהודים לערבים בתוך ישראל”.

נתניהו אמר: “בעוד שלושה שבועות בבחירות יצביעו לנו ויתנו תשובה ליריביי ולתקשורת שהתגייסה לפעול נגדי”. לדבריו, “אם אנחנו לא נקים ממשלה, לפיד יקים ממשלה אין אפשרות אחרת. מישהו ראה את יאיר לפיד לאחרונה? הוא מסתתר כי הוא לא רוצה שתדעו שהשאלה היא מי יהיה ראש הממשלה הבאה של מדינת ישראל. אם תצביעו לבנט או גדעון תעבירו קולות לשמאל וללפיד ולמירב מיכאלי.

“אם נקבל את יאיר לפיד כראש ממשלה, יהיו פה כסאות מוזיקליים של החלפת ראש ממשלה כל חצי שנה, כמו תורנות מטבח. גם לדני דיין נפלט שגדעון אמר יישב בממשלה בראשות לפיד. אחרי שמורידים את כל המסכות, צריך להבין שזה יהיה קרב צמוד בין ממשלת ימין יציבה לבין אלה שנותנים קולותיהם ללפיד”.

הוא המשיך לתקוף את יו”ר יש עתיד:  “לפיד אמר שצריך לפנות 80 אלף מתיישבים. אני פועל לפי תפיסה הפוכה. במקום שלום תמורת שטחים הבאתי שלום תמורת שלום. אני בעיצומם של מגעים נוספים עם מנהיגים ערביים. אלו מגעים שמשפיעים גם על ערביי ישראל. אנחנו מביאים עידן חדש לערביי ישראל ואני קורא להם בוא להיות חלק מהנס הזה של מדינת ישראל.

“זוכרים מה אמר לפיד בעניין החיסונים? הוא טען שבינואר תגיע קופסא עם 5 חיסונים, וכל היתר יגיעו אחרי כולם. אבל אנחנו הבאנו 12 מיליון חיסונים. אנחנו אלופי עולם בחיסונים. בעוד שלפיד מתייאש, אני כבר באמצע עשייה. כשיאיר לפיד מרים ידיים – אני מתחיל להפשיל שרוולים”.

“התקשורת משדרת ערב ערב על מחדל והתקשורת העולמית מדווחת על הנס שקורה במדינת ישראל. מי יביא לכם חיסונים? מי יוביל לשלום? מי ילחם בבית הדין בהאג? לפיד סגר עסקאות עם בנט וגדעון ויכול להיות גם עם ליברמן לממשלה שתיצור כאוס ושיתוק”.

נתניהו הגיב גם לניסיונות לעצור את תוכניתו הכלכלית. “אנחנו עומדים בפני שערורייה שפוליטיקאים ויועצים משפטיים מונעים מאתנו להביא סיוע כלכלי. הם אומרים לי שזו כלכלת בחירות. אם לא אצליח לאשר את התוכנית לפני הבחירות אביא את הסיוע הכלכלי ביום שאחרי הבחירות. אביא את כלכלת ישראל למקום הראשון בעולם”.

ראש הממשלה התייחס גם לאיומים מאיראן. “מי יעצור את אירן מלהתחמש בפצצות? החודשים האלה יהיו גורליים בנושא איראן. כל זמן שאני ראש ממשלת ישראל לאיראן לא יהיה נשק גרעיני. נעמוד מול כל העולם ואמשיך לעשות כל מה שצריך להגן על אזרחי ישראל מאיומי השמדה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות