כך גילו שתי נשים רק לאחר שנות חברות ארוכות שהן אחיות ביולוגיות

שתי נשים שחלקו חברות משותפת ארוכת שנים חשו 'חיבור טבעי' והחליטו לבדוק את טיב הקשר ביניהן • לאחר מחקר שהוביל לפגישה עם האב הביולוגי התברר כי הן אחיות שהופרדו בלידתן ממשפחתן הביולוגית
דוד ליבוביץ
י"ט אדר התשפ"א / 03.03.2021 17:34

החברות שהפכו לאחיות: קסנדרה מדיסון וג’וליה טינוטי, שהכירו בזמן שעבדו יחד, הפכו לחברות הכי טובות ושמרו על קשר במשך תשע שנים – גילו באיחור ניכר כי הן למעשה אחיות שהופרדו ממשפחתן הביולוגית.

טינוטי, בת ה-31, צוטטה באתר ‘מעריב’: “היינו כל כך צמודות אחת לשנייה, בילינו יחד כל הזמן ודי מיד הרגשנו את החיבור בנינו שהיה לגמרי טבעי”.

שתי הנשים, שידעו שהן מאומצות וגם ידעו שיש להן משפחה באי הקריבי, החליטו לבחון את הקשר ביניהן. השתיים החליטו להשוות בין מסמכי האימוץ שלהן על מנת לפענח האם הן אחיות, אך לצערן המסמכים לא התאימו.

“במסמכים נכתב שאנחנו משתי ערים שונות ושיש לנו שמות משפחה שונים, גם השם של האם הביולוגית שלנו היה שונה בין המסמכים”, סיפרה טינוטי.

אחרי שהשתיים כבר ויתרו על החלום להיות אחיות אמתיות, מדיסון החלה במסע במטרה לפענח מי הם בני משפחתה והוריה הביולוגיים, מה שהוביל אותה לפגוש את אביה שחשף בפניה סוד מטורף – יש לה עוד אחות שנמסרה לאימוץ.

לדבריה של מדיסון, להוריהם הביולוגים ישנם תשעה ילדים, שלושה בנים ושש בנות, אך הם קיבלו החלטה למסור שתיים מבנותיהן לאימוץ כשהיו תינוקות מטעמים כלכליים.

כשמדיסון גילתה את הפרט המדהים, היא החליטה שוב לנסות ולברר האם ייתכן שאחותה היא גם החברה הכי טובה שלה, והן החליטו לעשות בדיקת DNA שקבעה בצורה חד משמעית כי הן – ג’וליה וקנסדרה – אחיות, כפי שתמיד האמינו וקיוו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות