“מחכה לפתיחת נתב”ג כמונו?”: אלה הבדיחות של נתניהו שצנזרו לכם

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אסר היום על ערוץ 13 לשדר קטע בן 9 וחצי דקות, בו מופיע ראש הממשלה, בתכנית 'סטנדאפ ניישן' • הנה חלק מהבדיחות שלא נותנים לכם לראות
חרדים 10
י"ח אדר התשפ"א / 02.03.2021 17:09

יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, אסר היום (שלישי) על ערוץ 13 לשדר קטע בן 9 וחצי דקות, בו מופיע ראש הממשלה, בתכנית ‘סטנדאפ ניישן’.

במסמך ההחלטה פורסמו חלק מהבדיחות שהשופט החליט למנוע את שידורן.

בתחילת התכנית, בירך נתניהו את מנחת התכנית ליטל שוורץ. כאשר העיר שלום אסייג, כי הוא מנחה לצידה, עקץ ראש הממשלה את ראש הממשלה החליפי בני גנץ ואמר: “כלומר אצלכם יש מנחה ומנחה חליפי. מהניסיון שלי, זה לא עובד כל כך טוב”.

לאחר שמנחה התכנית שלום אסייג שאל את ראש הממשלה: “האם גם אתה מחכה לפתיחת נתב”ג כמונו?” – השיב נתניהו: “בטח, פעם הייתי מופיע באו”ם למען המדינה, עכשיו אני צריך להופיע ב’סטנד אפ Nation”‘.

בשלב זה ביקש ראש הממשלה “לומר משהו רציני” –  ופנה לאנשי עולם התרבות: “אני יודע שעברתם שנה קשה מאוד, עושים הכל להחזיר את האולמות לתפוסה מלאה מהסיבה הפשוטה שהכל עדיף על זה שאני אנסה להצחיק אתכם”.

בהמשך התכנית נשאל נתניהו על המשקל שהוריד מגופו. נתניהו השיב: “עשיתי זאת בדרך הישנה. מבלי לשתות מנדטים אחרי השעה שמונה בערב, אפילו לא מנדט אחד”.

נתניהו פנה למנחה לאסייג ושאל: “האם אתה יודע כמה זה קשה לקבל מקרר מלא חיסונים? אין שם בן אנד ג’ריס אחד”.

ראש הממשלה התייחס גם להסכמי השלום – והתלוצץ: “אנשים תוהים לגבי הוויתורים שעשינו בשביל השלום עם האמירויות. אני חייב לשתף בפניכם, השמועות נכונות, בהסכם היה סעיף סודי שבו התחייבנו לתת להם את עומר אדם בכל שבת שנייה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות