העיתונאי תוקף את גולן: ‘התביישתי בסגנון המחוצף שלך כלפי נתניהו’

אבי כץ
|
י"ז אדר התשפ"א / 01.03.2021 12:38
המגיש אריה גולםן מרשת ב’ התעמת עם ראש הממשלה ואמר לו: “אני משקר? אתה משקר, עלייך אומרים שאתה שקרן!” • העיתונאי יעקב אחימאיר: “ללא אח ורע במדינות מתוקנות. לא יאומן כי כך מראיינים!”

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הבוקר (שני) שני ראיונות לתחנות הרדיו המרכזיות – גלי צה”ל ורשת ב’.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

תחילה שודר ראיון מוקלט בתכנית ‘בוקר טוב ישראל’ עם אפי טריגר בגל”צ, ומיד לאחר מכן התקיים ראיון אצל אריה גולן ברשת ב’ – שבשלב מסוים יצא משליטה והתפתח לשיח מחוצף מצד המראיין.

כאשר נתניהו דיבר על החיסונים, גולן קפץ ואמר: “תעמולה גסה”.

כאשר ראש הממשלה ביקש: “תפסיק לשקר אריה” –  גולן השיב לו: “אני משקר? אתה משקר, עלייך אומרים שאתה שקרן! מה קרה לך ראש הממשלה, כל הזמן אני ואני..”.

כשגולן שאל על כמעט 6,000 הרוגים מקורונה וטען: “זה מזעזע. איך הגענו למצב הזה עם החיסונים שהגיעו במיליונים?!” – נתניהו התייחס להתנהלות של יו”ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון – ואמר: “פאקה פאקה שאשא שאשא”.

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר צייץ אחרי הראיון: “התביישתי בסגנון המביש, המחוצף, שבו נקט המראיין אריה גולן, כלפי ראש הממשלה. ללא אח ורע במדינות מתוקנות. לא יאומן כי כך מראיינים!”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

ראש הממשלה  צייץ בחשבון הטוויטר שלו אחרי ה”פאקה פאקה שאשא שאשה” בראיון לרשת רשת ב’:

“97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום. יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם!”