העיתונאי תוקף את גולן: ‘התביישתי בסגנון המחוצף שלך כלפי נתניהו’

המגיש אריה גולםן מרשת ב' התעמת עם ראש הממשלה ואמר לו: "אני משקר? אתה משקר, עלייך אומרים שאתה שקרן!" • העיתונאי יעקב אחימאיר: "ללא אח ורע במדינות מתוקנות. לא יאומן כי כך מראיינים!"
אבי כץ
י"ז אדר התשפ"א / 01.03.2021 12:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הבוקר (שני) שני ראיונות לתחנות הרדיו המרכזיות – גלי צה”ל ורשת ב’.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

תחילה שודר ראיון מוקלט בתכנית ‘בוקר טוב ישראל’ עם אפי טריגר בגל”צ, ומיד לאחר מכן התקיים ראיון אצל אריה גולן ברשת ב’ – שבשלב מסוים יצא משליטה והתפתח לשיח מחוצף מצד המראיין.

כאשר נתניהו דיבר על החיסונים, גולן קפץ ואמר: “תעמולה גסה”.

כאשר ראש הממשלה ביקש: “תפסיק לשקר אריה” –  גולן השיב לו: “אני משקר? אתה משקר, עלייך אומרים שאתה שקרן! מה קרה לך ראש הממשלה, כל הזמן אני ואני..”.

כשגולן שאל על כמעט 6,000 הרוגים מקורונה וטען: “זה מזעזע. איך הגענו למצב הזה עם החיסונים שהגיעו במיליונים?!” – נתניהו התייחס להתנהלות של יו”ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון – ואמר: “פאקה פאקה שאשא שאשא”.

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר צייץ אחרי הראיון: “התביישתי בסגנון המביש, המחוצף, שבו נקט המראיין אריה גולן, כלפי ראש הממשלה. ללא אח ורע במדינות מתוקנות. לא יאומן כי כך מראיינים!”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

ראש הממשלה  צייץ בחשבון הטוויטר שלו אחרי ה”פאקה פאקה שאשא שאשה” בראיון לרשת רשת ב’:

“97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום. יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות