טראמפ: ‘ידענו שממשל ביידן יהיה גרוע, אבל לא דמיינו שיהיה כה רע’

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נאם לראשונה מאז עזב את הבית הלבן ותקף את ממשל ביידן: "אולי אנסה לנצח את הדמוקרטים בפעם השלישית" • הבהיר: "אני לא מקים מפלגה חדשה - זה פייק ניוז"
נתן פרל
י"ז אדר התשפ"א / 01.03.2021 00:38

חמישה שבועות מאז שעזב את הבית הלבן: נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ נאם הערב (ראשון) – לראשונה מאז השבעת הנשיא ג’ו ביידן לנשיאות, והודה כי הוא שוקל להתמודד לנשיאות ארצות הברית בבחירות הבאות, בשנת 2024.

טראמפ השתתף בכנס השנתי של הארגון הפוליטי השמרני (CPAC) שהתכנס באורלנדו שבמדינת פלורידה, שם כמעט אין הגבלות קורונה.

טראמפ, שעלה לבמה בתור הנואם האחרון בכנס, שהפך להיות בשנים האחרונות אירוע ‘חובה’ עבור כל פוליטיקאי שרוצה להתמודד לתפקיד בכיר מטעם המפלגה הרפובליקנית – זכה למחיאות כפיים במשך דקות ארוכות.

“התנועה שלנו, של אמריקנים עובדים פטריוטים רק החלה ואנחנו ננצח. התחלנו לפני ארבע שנים והמסע שלנו רחוק מלהסתיים”, אמר טראמפ, ”אנחנו בעיצומה של מלחמה על עתידה ותרבותה של אמריקה, על העקרונות המקודשים שלנו. לא משנה עד כמה ירצו  בממסד להשתיק אותנו – בסוף אנחנו ננצח ואמריקה תהיה חזקה מתמיד.

״התכנסנו כאן היום כדי לדבר על עתיד המפלגה, בארבע השנים הקרובות נאלץ להתמודד עם הדמוקרטים – והפייק ניוז.  אני מתכוון להמשיך להילחם בשבילכם. נעשה את מה שעשינו מההתחלה – לנצח”.

הוא הכחיש כי בכוונתו להקים מפלגה חדשה: “אנחנו לא מקימים מפלגות חדשות, יש לנו את המפלגה הרפובליקנית, אני לא מקים מפלגה חדשה – זה פייק ניוז״.

טראמפ הטיח ביקורת בממשל ביידן: ”החודש הראשון של ביידן הוא החודש הגרוע ביותר בהיסטוריה של נשיאי ארה”ב לדורותיהם. הוא אנטי משפחה, אנטי גבולות, אנטי עבודות, אנטי נשים ואנטי מדע. בחודש אחד קצר עברנו מאמריקה ראשונה לאמריקה אחרונה. החומה הייתה מדהימה. ההחלטה של ביידן מביאה סחר בבני אדם וסמים, תפתחו את החדשות, רואים את זה בכל יום”.

הנשיא לשעבר הוסיף: “ידענו שממשל ביידן יהיה גרוע, אבל לא דמיינו שזה יהיה כל כך רע. הוא לא יודע על מה הוא מדבר. זה יגרום לדמוקרטים להפסיד את הבית הלבן בעוד ארבע שנים. הם בעצם הפסידו את הבית הלבן, אולי אני אנסה לנצח אותם שוב בפעם השלישית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות