סגן השר על הדרישה של בני גנץ: “אתה בדיחה, פופוליסט חסר בושה”

השר חילי טרופר מגבה את הדרישה של בני גנץ: "התנהלות ועדת החריגים מטרידה, עד שלא יהיה נציג של משרד המשפטים לא נאפשר להאריך את התקנות על נתב"ג" • בכיר במשרד התחבורה: "החרדי היחיד בוועדת החריגים - נציג משרד התפוצות"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"א / 28.02.2021 10:58

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, העניק הבוקר (ראשון) גיבוי לדרישתו של יו”ר מפלגתו, שר הבטחון בני גנץ, לשלב נציג של משרד המשפטים בוועדת החריגים כתנאי להארכת תקנות נתב”ג.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

בראיון שהעניק לגלי צה”ל אמר השר טרופר: “התנהלות ועדת החריגים מטרידה, לכן עד שלא יהיה נציג של משרד המשפטים לא נאפשר להאריך את התקנות על נתב”ג”.

השר מכחול לבן הוסיף: “אנחנו יודעים שצריכים להיזהר מכניסת מוטציות, אבל רוצים לדעת שהעבודה ישרה והקריטריונים שקופים”.

סגן שר הבריאות, יואב קיש, הגיב בחשבון הטוויטר שלו לשר הביטחון בני גנץ, שאיים שלא יאשר את הארכת תקנות נתב”ג.

“גנץ אתה בדיחה. אין לי הסבר אחר. בישיבת הממשלה כל משרד שביקש קיבל מקום בוועדת החריגים. כך משרד העלייה וקליטה, משרד התפוצות – וברור שאם היית רוצה למשרדים שלך (משפטים, תקשורת, ביטחון) היו מקבלים.

“בדיונים היועמ”שים של המשרדים גם מוזמנים והם בקשר ישיר עם משרד המשפטים. פופוליסט חסר בושה”.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

גורם בכיר במשרד התחבורה הדף הבוקר, בשיחה עם ערוץ 7, את הטענות לאפליה לטובה של חרדים בוועדת החריגים: “הוועדה היא מקצועית. גם אם היו”ר רוצה לעשות ‘קומבינה’ אין לו אפשרות. זה עובר את רשות האוכלוסין וועדה בין משרדית. כדי לעשות ‘קומבינה’ צריך ‘לשחד’ הרבה אנשים בדרך”.

הגורם ציין: “אגב, אין פה שום נציגים חרדים ושום נציגים של ח”כים חרדים. שום דבר כזה. החרדי היחיד פה הוא הנציג של משרד התפוצות” – משרד של כחול לבן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות