השכנים החדשים של הרב ברלנד משתגעים: ‘הפכו את חיינו לגיהינום’

ימים ספורים לאחר שהרב אליעזר ברלנד הועבר ל'יעד סודי' - וכבר אנשי קהילתו מעוררים את זעם התושבים ביישוב זכרון יעקב: "מרשים לעצמם לנהוג בבנייני המגורים כבשלהם. הם עושים את הצרכים שלהם בחדרי המדרגות ובחצרות"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"א / 27.02.2021 22:04

הרב אליעזר ברלנד הועבר ביום שלישי בערב מבית הכלא ‘איילון’ ברמלה למעצר בית ביעד סודי, תחת איזוק אלקטרוני – וכבר אנשי קהילתו מצליחים לעורר את זעם התושבים בבניינים הסמוכים למקום החסוי לכאורה.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

לפי דיווח של אלון חכמון ב’מעריב’, עם הגעתו של מנהיג קהילת ‘שובו בנים’, אל הבית בו הוא שוהה במעצר ביישוב זכרון יעקב, הגיעו לסביבתו עשרות מאנשי הקהילה, שהתקבצו ברחוב ובבניינים הסמוכים, תוך שהם מהווים מטרד לתושבים המקומיים.

אחד השכנים צוטט ב’מעריב’: “מה שקורה כאן לא יעלה על הדעת. החסידים שלו מרשים לעצמם לנהוג בבנייני המגורים כבשלהם. הכניסו מזוודות לארון החשמל של הבניין לאחסון, הביאו עגלות ילדים, בלגן גדול”.

שכנה אחרת סיפרה: “שלשום כבר הייתה הפגנה ראשונה, שהחלה בדייר שקרא ברמקול לסלק את הרב ואמר: ‘תוציאו את החלאה הזאת מפה’. החסידים של ברלנד החלו להתעמת איתו”.

״החיים שלנו הפכו לגיהינום. הם גם עושים את הצרכים שלהם בחדרי המדרגות ובחצרות. היום מצאתי חיתול מלא בצואה על הווישרים של האוטו”.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

במשטרה אמרו כי ניהלו שיחות עם אנשי שובו בנים’ ועם השכנים כדי למנוע חיכוכים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות