העוצר הלילי בפורים: מחסומים קשוחים, 5 זורקי חזיזים נעצרו בב”ב

כדי לצמצם את החגיגות: תנועת הרכבות והאוטובוסים הנכנסים והיוצאים מירושלים ככל הנראה תושבת ממוצאי שבת • עומסי תנועה כבדים בכביש 1, כביש 6, כביש 5 וכביש 2 • חמישה בני ברקים נעצרו בחשד לזריקת חזיזים והפעלת כוורת זיקוקים
חיים טוויל
י"ד אדר התשפ"א / 26.02.2021 00:51

המשטרה עצרה הערב (ליל שישי) חמישה תושבי בני ברק, כבני 20, בחשד להפעלה מסוכנת של זיקוקים בעיר.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

במסגרת האכיפה הממוׁקדת של משטּרת ישרֻאל נגד סחר והפעלת צעצועים מסוכנים למען שלום הציבור, השוטרים עצרו לחקיּרה את חמשת החשודים, בחשד לזריקת חזיזים, הפעלת כוורת זיקוקים – ופגיעה בסדר הציבורי בבני ברק.

עם זאת, לעומת האירועים הסוערים שנרשמו בשנה שעברה בעיר התורה והחסידות,  הערב נרשמה רגיעה בעיר.

בתוך כך מסתמן כי התחבורה הציבורית לירושלים וממנה תושבת לחלוטין במוצאי שבת וביום ראשון לכל אורך היום.

בדיונים פנימיים בין משרדי התחבורה והבריאות מתכננים להשבית את תחנת רכבת ישראל בעיר ואת כל תנועת האוטובוסים הבין-עירונית שנכנסת ויוצאת מהבירה, זאת כדי לצמצם את התנועה והחגיגות בפורים.

המשטרה תגברה הלילה את הנוכחות בכבישים העירוניים והבין-עירוניים ופרשה עשרות מחסומים ברחבי הארץ, לצד מאות מחסומים ניידים שהוצבו בתוך הערים. 2,000 שוטרים נוספו במהלך החג לכוחות הרגילים.

עוד לפני שהעוצר הלילי נכנס לתוקפו בשעה 20:30, נרשמו עומסי תנועה כבדים בכביש 1, כביש 6, כביש 5 וכביש 2 – זאת לאחר שבחלק מהמקומות  היו השוטרים קשוחים ותישאלו רכבים רבים.

העוצר הלילי שהחל הערב יימשך עד 5:00 בבוקר, כך גם בימים שישי ושבת. מי שיפר את העוצר עשוי להיקנס ב-500 שקל, ומי שיערוך מסיבה עשוי לקבל קנס של בין 5,000 ל-10,000 שקל.

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, קיים סיור מערכים באזור המרכז עם תחילת ההגבלות המיוחדות. במהלך הסיור, המפכ״ל נפגש עם השוטרים והמפקדים הפועלים בגזרות השונות, וקיבל סקירה על המערכים השונים.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

במהלך הסיור אמר מפכ”ל המשטרה: “משטרת ישראל פועלת בהתאם להנחיית הממשלה ונפרסה בכל רחבי הארץ בכוחות מתוגברים עם אלפי שוטרים ומאות ניידות.
פרסנו מחסומים בין הערים ובתוך הערים וכוחות נוספים שפועלים לאכוף את הסגר במטרה לשמור על שלום הציבור ולמנוע התקהלויות בלתי חוקיות.

“אני פונה לציבור בקריאה לכבד את ההנחיות ואנו מצפים לשיתוף פעולה מלא והימנעות מעימותים מיותרים. הפרה בוטה של החוק והסדר תטופל בכלים העומדים לרשותנו״.

במהלך הסיור אמר המפכ״ל ברשת הקשר המשטרתית לשוטרי אגף התנועה הפרוסים במרחב הבינעירוני: “ניידות את״ן אני מאחל לכם חג שמח ובריאות. תמשיכו לעשות עבודה טובה עם ישראל סומך עליכם וגאה בכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות