ליברמן ללפיד: ש”ס ויהדות התורה פרטנרים שלך? לא לחיות באשליות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו תוקף את 'יש עתיד': "עליכם להחליט במה אתם בוחרים. להלחם איתנו על ממשלה ציונית וליברלית או לאפשר הקמת ממשלה עם גפני ודרעי"
אריה ריבקינד
י"ג אדר התשפ"א / 25.02.2021 14:18

על רקע ההסתה המתחדשת של לפיד? יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תוקף בצהרים (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו את מפלגתו של יאיר לפיד.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

“בימים האחרונים אני שומע עוד ועוד חברי כנסת מטעם יש עתיד החוזרים ואומרים כי הם רואים בעסקני ש”ס ויהדות התורה פרטנרים בקואליציה הבאה”, כתב ליברמן. “היום זו הייתה ח”כ אורנה ברביבאי שהצטרפה לאלעזר שטרן שאמר שהמפלגות החרדיות לא יכולות בלעדי יש עתיד, לח”כ משה טור-פז שאמר כי יש עתיד יכולה להיות שותפה של החרדים – וליו”ר יש עתיד, לפיד שאמר כי הוא רואה בדרעי שר בממשלה שלו”.

לדברי ליברמן, “יש דברים שלא הולכים ביחד. כל עוד דרעי וגפני בממשלה לא יתאפשרו נישואין וגירושין אזרחיים. כל עוד ש”ס ויהדות התורה הן חלק מהקואליציה לא יהיו כאן לימודי ליבה בכל מוסדות החינוך, לא חוק גיוס חובה לכולם ולא תחבורה ציבורית ועסקים בשבת”.

ליברמן הדגיש: “ש”ס ויהדות התורה הן כמו תאומות סיאמיות – הן בלתי נפרדות, או שמצטרפות יחד לקואליציה או שנשלח את שתיהן לאופוזיציה”.

הוא טען: “הדבר המסוכן ביותר בחיים הציבוריים הוא לחיות באשליות ולהשלות את הבוחרים. הבחירות האלה הן על שאלה אחת מרכזית ועליכם להחליט במה אתם בוחרים. להלחם איתנו על ממשלה ציונית וליברלית או לאפשר הקמת ממשלה עם גפני ודרעי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות