יחסים קרובים: ישראל ובחריין יקימו יחד את מפעל החיסונים המתוכנן?

יורש העצר, הנסיך סלמן בן חמד אל ח'ליפה, שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחזר על הזמנתו שיבוא לבקר בארצו • יורש העצר הביע התעניינות להשקיע בהקמת מפעל הייצור לחיסונים בישראל
חרדים 10
י"ג אדר התשפ"א / 25.02.2021 13:17

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר (חמישי) עם יורש העצר של בחריין, הנסיך סלמאן בן חמד אל ח’ליפה.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

יורש העצר שב וחזר על הזמנתו של ראש הממשלה לבחריין, והמנהיגים קבעו שבהזדמנות הראשונה שהתחלואה תאפשר, יבקר ראש הממשלה במדינה.

יורש העצר הבחרייני ציין, כי הוא מעוניין לבחון את האפשרות להצטרפות של בחריין להשקעה במפעל לייצור חיסונים שמתוכנן להיות מוקם בישראל, יחד עם מדינות נוספות.

שיחה זו היא דוגמה נוספת ליחסים הקרובים בין הנסיכות המפרצית לישראל.

בחודש שעבר הביע שר החוץ של בחריין, ד”ר עבד א-לטיף ראשד א-זיאני דאגה מחזרה אפשרית של נשיא ארה”ב ג’ו ביידן להסכם הגרעין עם איראן.

בדברים שנשא בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי שבאוניברסיטת תל אביב, אמר בשיחת וידאו: “ישנם גורמים שיעשו הכול בכדי לנסות ולחבל בתהליך ובשיתוף הפעולה בינינו. אני רואה יתרונות רבים בכך שארצותינו ידברו בפני הממשל החדש בארה”ב בקול אחד בנושאים בהם ישנה בקרבנו דאגה משותפת, בפרט בנושא איראן, תוכניתה הגרעינית ותוכנית הטילים שלה והשפעתה הכללית על האזור.

“עמדה אזורית משותפת תזכה להשפעה רבה יותר בארצות הברית. עלינו להבהיר שהדאגות האלו אינן רק של מדינה אחת אלא של מדינות רבות באזור”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות