אחרי שהשרים אישרו עוצר – הפרו הנחיות בחגיגה של הח”כ שהחלים

חרדים 10
|
י"ג אדר התשפ"א / 25.02.2021 13:07
שר האוצר ישראל כ”ץ ושר המודיעין אלי כהן השתתפו ביום שלישי בחגיגה לכבוד החלמתו מקורונה של ח”כ דוד ביטן בווילה בחולון, שכללה יותר מ-20 איש • לשכתו של כ”ץ: “כשראה שיש התקהלות בחוץ, סירב להיכנס לאירוע והתיישב בחדר נפרד עם מסכה”

על פי החלטות הממשלה, אסור להשתתף בהתקהלות של מ-10 אנשים בתוך מבנה סגור או יותר מ-20 אנשים בשטח פתוח.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

אלא שמתיעוד שהגיע למערכת ‘חי בלילה’ בקשת 12 עולה כי בערב יום שלישי האחרון הגיעו שרים וחברי כנסת לווילה בחולון, כדי לקחת חלק בחגיגת החלמתו מקורונה של חברם, ח”כ דוד ביטן –  שעות ספורות לאחר שהחליטו בישיבת הממשלה על ההגבלות של חג הפורים.

המסיבה כללה עמדת בידור, בופה עשיר של קינוחים, מנגל בשרים ועוד.

בכיר האורחים היה שר האוצר ישראל כ”ץ שעם הגעתו למקום הבחין בהתקהלות וביקש להיות בחדר צדדי.

לדברי ביטן, האירוע נערך על פי ההנחיות. “זו הייתה וילה גדולה, היה מרחק בין האנשים וזה היה לפי התקנות. היו בערך 28 איש, מותר 20 בחוץ ו-10 בבית”.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

השר ישראל כ”ץ מסר בתגובה: “שר האוצר לא הפר אף כלל מכללי משרד הבריאות ומקפיד עליהם קלה כבחמורה. הוא הגיע לאירוע לכבוד החלמתו של דוד ביטן אליו הוזמן, לאחר שהובטח לו שהכול יהיה בהתאם לכללים עליהם הוא מקפיד מאוד. כשראה שיש התקהלות בחוץ, סירב להיכנס לאירוע, התיישב בחדר נפרד מהאירוע עם מסכה והקפדה מוחלטת על כל הכללים”.

השר אלי כהן מסר בתגובה: “השר מקפיד על ההוראות ובזמן שבו נכח, הקפידו על ההנחיות ואף נעשתה הפרדה וכמובן עטיית מסכות (למעט בזמן שאכלו)”.