לפני העוצר: מסיבות פורים המוניות בת”א • פרופ’ אש: תמונות מקוממות

מאות השתתפו בחגיגות פורים המוניות בתל אביב, בניגוד לכל ההנחיות ולמרות האיסור על התקהלויות המוניות • פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, על המסיבות: "תמונות מקוממות, מצער מאוד"
חיים טוויל
י"ג אדר התשפ"א / 25.02.2021 01:34

יממה לפני העוצר הלילי: מאות צעירים נצפו הלילה (חמישי) במסיבות פורים המוניות בתל אביב-יפו, שהתקיימו בכמה מוקדים בעיר – ובהם אזור כרם התימנים, שוק הכרמל, רחוב רוטשילד וכיכר דיזנגוף, תוך שהם רוקדים ומבלים ניגוד להנחיות הקורונה, ללא מסיכות וללא הקפדה על כללי הריחוק החברתי.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

המשטרה הגיעה מאוחר יותר לחלק ממוקדי המסיבות ופינתה את החוגגים.

לפי דיווח באתר ‘מאקו,’ בשעה 23:00  הגיע מידע למשטרה על המסיבה בשכונת כרם התימנים, והשוטרים פזרו את החוגגים. רובם הצליחו לברוח מידי השוטרים ולא קיבלו דו”ח בסכום של 500 שקל.

גם ברחוב רוטשילד בעיר נרשמו הפרות והתקהלויות שמזכירות את הימים של לפני פרוץ המגפה.

פרויקטור הקורונה, פרופ’ נחמן אש, גינה הלילה בתוקף את קיומן של מסיבות, כמו אלו שנראו בת”א: “אנחנו מתריעים מדי יום, מעל לכל במה אפשרית, על חשיבות ההקפדה על ההנחיות, ועל שמירה על בריאות כולנו, בכדי לנצח את מגפת הקורונה המסוכנת – ובסוף אנחנו נתקלים בתמונות המקוממות של חגיגות והתקהלויות המוניות חסרות אחריות.

“האחריות היא גם בידי הציבור, ומצער מאוד שכך בוחרים להתנהג בימים אלו, כשנתוני התחלואה עדיין גבוהים”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל’מאקו’: “עם קבלת הדיווח אודות האירוע, שוטרים הגיעו למקום וביצעו פעילות אכיפה כלפי מפרי התקנות. נמשיך לאכוף את התקנות בדגש על התקהלויות אסורות למען בריאות הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות