הוצאת רישיון קבלן עם היחידה לרישום קבלנים: איך עושים זאת?

מדוע כל כך חשוב להוציא רישיון קבלן עוד מעבר לחובה החוקית החלה בישראל, ואיך יכולה לסייע לכם בכך היחידה לרישום קבלנים?
תוכן שיווקי
י"א אדר התשפ"א / 23.02.2021 01:30

אם אתם מבצעים עבודות קבלנות בענף הבניין ואתם אינכם קבלנים רשומים, אתם לבטח כבר יודעים שאתם פועלים בניגוד לחוק.

יותר ויותר קבלנים בישראל נפרדים מהמעמד של קבלן לא רשום ומוציאים רישיון קבלן על ידי היחידה לרישום קבלנים על פי חוק, ויש להם סיבות טובות מאוד לעשות את זה.

מדוע כל כך חשוב להוציא רישיון קבלן עוד מעבר לחובה החוקית החלה בישראל, ואיך יכולה לסייע לכם בכך היחידה לרישום קבלנים?

על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

מדוע כל כך חשוב להוציא רישיון קבלן?

על פי החוק במדינת ישראל, כל אדם המבצע עבודות קבלניות בענף הבניין, חייב להחזיק ברישיון קבלן, ועמידה בהוראות החוק היא סיבה מספיק טובה להוציא רישיון קבלן. יחד עם זאת, הוצאת רישיון קבלן עם היחידה לרישום קבלנים חשובה עוד הרבה יותר מכך. יותר ויותר לקוחות פרטיים מסרבים לעבוד עם קבלנים שהם אינם קבלנים רשומים, כך שאם אתם אינכם קבלנים רשומים, עומד בפניכם שוק קטן הרבה יותר לעבוד איתו.

אבל מה שבאמת מקטין עבורכם את פוטנציאל השוק העומד בפניכם היא העובדה שבהיעדר רישיון קבלן, אתם לא יכולים כלל לגשת למכרזים ממשלתיים, מכרזים ציבוריים ואפילו מכרזים של חברות פרטיות, שכן אצל כולם מהווה רישיון קבלן דרישת סף להגשת הצעה למכרז.

על כן, מכל הסיבות הקיימות, אם אין לכם עדיין רישיון קבלן, אתם רוצים לעשות את כל מה שצריך כדי להוציא אותו בהקדם.

איך יכולה התקווה רישיון לסייע לכם בכך?

רישום קבלן היא למעשה פרוצדורה משלימה לתהליך של הוצאת רישיון קבלן. החובה היא להוציא רישיון קבלן וכל קבלן שמוציא רישיון כזה, גם נרשם בפנקס הקבלנים המנוהל על ידי רשם הקבלנים במשרד השיכון, כך שכל אזרח יוכל לעיין במאגר הקבלנים המורשים בישראל.

בכדי להפוך לקבלן רשום עליכם לעמוד בקריטריונים המוגדרים בחוק ובכלל זה הסמכה מקצועית ורשמית וכן ניסיון מקצועי מינימלי הנמדד בשנות ניסיון. אם אין לכם את ההשכלה הרשמית הנדרשת או שטרם צברתם את שנות הניסיון הנדרשות, לא תוכלו לקבל רישיון קבלן.

התקווה רישום רישיון קבלן שיפוצים מסייעת לכם לבצע בדיקה מקדימה לגבי עמידתכם בקריטריונים הנדרשים, ובמידת הצורך תדע להפנות אתכם למסלולים המהירים והקצרים ביותר להשלמת הקריטריונים הנדרשים.

במידה ואתם כבר עומדים בקריטריונים, תסייע לכם היחידה לרישום קבלנים בכל התהליך של איסוף המסמכים, מילוי טופס בקשה והגשת הבקשה לרשם הקבלנים, תוך ניהול ההתקשרות מול הרשם לאורך התהליך כולו.

אז עכשיו אתם כבר מכירים את כל הסיבות שבגינן חשוב מאוד להוציא רישיון קבלן ועכשיו אתם גם מכירים את כל הסיבות שבגינן כדאי לכם להשלים את התהליך של הוצאת רישיון קבלן בסיוע היחידה לרישום קבלנים, שתסייע לכם להשלים את התהליך הכי קל והכי מהר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות