‘קבעה תור ולא הספיקה’: בעלה של אוסנת ע”ה מבכה את מותה • צפו

יהודה בן שטרית, בעלה של אוסנת ע"ה, שנפטרה מסיבוכי הקורונה מספר כי היא נדבקה ממנו, לאחר שחוסן - והפציר בציבור ללכת ולהתחסן • "שלא יהיו במצב שלנו - הילדים בוכים שהם רוצים את אימא" • כתבתו של ישי פורת, באדיבות חדשות 13
חרדים 10
י"א אדר התשפ"א / 23.02.2021 00:36

יהודה בן שטרית, בעלה של אוסנת ע”ה, שנפטרה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה עם העובר שבבטנה – מתקשה לתפוס את האסון שנחת עליו.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בריאיון לישי פורת בחדשות 13 אמר הערב (שני), כי בניגוד לשמועות שהופצו, אוסנת לא התנגדה לחיסונים.

לדבריו, היא קבעה לעצמה תור, ונדבקה לפני שהספיקה להתחסן.

“היא בהתחלה קצת חששה מכל הבאז בתקשורת של החיסונים, של נשים בהיריון, אבל היא החליטה להתחסן אחרי זה והיא קבעה, היא קבעה איתי תור ביחד”, הסביר יהודה. “אני התחסנתי ואחרי זה נדבקתי והיא נדבקה וכבר היא לא הייתה צריכה להתחסן – אנחנו בעד חיסונים. אני ממליץ לכולם להתחסן, לשמור על החיים שלהם, שלא יהיו במצב שלנו”.

כשהוא חנוק מדמעות ואינו מעכל את הטרגדיה הנוראה שפקדה אותו, סיפר יהודה: “אמרתי לה ‘אוסנת, אני אוהב אותך, את תצאי מזה, בשביל הילדים שלך, את תצאי מזה”.

אוסנת, בת 32, בעלת סלון פיאות, שהייתה המפרנסת העיקרית, הותירה אחריה ארבעה ילדים יתומים מאם. “אי אפשר לעכל דבר כזה, היא הייתה הכול בבית. השאירה חלל כל כך גדול”, אומר יהודה.

מותה הוא מכה קשה למשפחה גם בפן הכלכלי והיא נזקקת כעת לתרומות. בבית שבשכונת הר שמואל שבגבעת זאב, יהודה יושב ‘שבעה’, ומנסה לאסוף את השברים ולאגור כוחות למען ארבעת ילדיו שנשארו בלי אמא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות