“אבא אני נחנקת”: ילדה בת 11 במצב קשה לאחר שנדבקה בקורונה

הילדה, תושבת עיר בשפלה, הגיעה במוצאי השבת למחלקת טיפול נמרץ ילדים ב'קפלן' עם תסמינים וקשיי נשימה חמורים • אביה: "בשישי בבוקר סבא שלה הביא לה מכשיר חמצן, אבל זה לא עזר. חלה החמרה, החום עלה והיא לא רצתה ללכת לבית החולים. היא מאוד פחדה ובכתה כל הדרך"
חרדים 10
י' אדר התשפ"א / 22.02.2021 16:59

ילדה בת 11, ללא מחלות רקע, מאושפזת במצב קשה בבית החולים ‘קפלן’ ברחובות, לאחר שנדבקה בקורונה.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

הילדה, תושבת עיר בשפלה, הגיעה לבית החולים במוצאי השבת עם תסמינים וקשיי נשימה חמורים.

טרם ברור ממי נדבקה.

אביה של הילדה, סיפר היום ל’ישראל היום’: “תחילה מצבה היה קל, אך בסוף השבוע חלה החמרה, החום עלה והיא לא רצתה ללכת לבית החולים. היא מאוד פחדה. היא אמרה שבבית חולים נדבקים במחלות”.

האב הוסיף וסיפר: “בשישי בבוקר סבא שלה הביא לה מכשיר חמצן, אבל זה לא עזר. כאשר ראינו שהיא מתקשה לנשום, הבאנו אותה לבית החולים קפלן. היא בכתה כל הדרך לבית החולים”.

בשיחה עם חדשות 12 סיפר האב: “בסביבות שלוש בלילה ביום שישי שמעתי צעקה: ‘אבא אני נחנקת’. מד הסטורציה הראה שהחמצן שלה עומד על 78, נתון נמוך מאוד. מיד הזעקתי אמבולנס שלקח אותה לבית החולים קפלן ושם נאמר לנו שהיא סובלת מדלקת ריאות מפושטת בעקבות סיבוכי נגיף הקורונה”.

הוא הוסיף: “המצב היה ממש לא טוב אבל הבוקר חל שיפור במצבה ואנחנו עם הפנים קדימה. לכל מי שטוען שילדים לא חולים במצב קשה בקורונה אני אומר – תראו את המצב שהילדה שלי הגיעה אליו, היא לא הייתה יכולה לנשום לבד, אפילו לא לזמן קצר”.

ד”ר אלי שפירו, מנהל טיפול נמרץ ילדים, אמר: “היא זקוקה להנשמה לא חודרנית וצוות היחידה מעניק לה טיפול מסור הכולל טיפול תוך ורידי שמקובל במצבים הללו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות