הטמבל שמע על עוד 30 שמתו, אבל הוא היה צריך שהמוות ידפוק בחלונו

מדי יום נוחת עלינו מהשמיים בבקבוקונים זעירים מן מופלא: חומר מציל חיים • אבל מיליון וחצי ישראלים מפונקים, עדיין מעזים להתלונן על הלחם הקלוקל, לתהות על ההרכב התזונתי של המן, לבדוק את הכשרות שלו או סתם לדחות את הסיכוי להצלת עצמם
חרדים 10
י' אדר התשפ"א / 22.02.2021 00:26

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, כתב היום פרשנות הקושרת את החטא של עם ישראל, אשר מתלוננים על המן במדבר – ובין ההתנגדות לחיסונים.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בעמוד הפייסבוק שלו כתב סגל:

היום, כששודרה הכתבה על אסנת בן שטרית ז”ל, השתכנעתי שפרשת המן הייתה גם הייתה. אסנת בת ה-32 מתה לאחר שראתה את חברתה הטובה הולכת לעולמה מסיבוכי קורונה. ראתה, הזדעזעה, ולא התחסנה.

את הבכי של ילדיה על הקבר אין דרך להעביר בכתב. אבל את הטקסט של גיסה העתקתי ככתבו וכלשונו, כי כל אחד חייב לשמוע ולהפנים:

“הייתי מהראשונים שפתחו את הקבוצות של מתנגדי החיסונים. אני עדיין בקבוצות האלו, ואני עד היום מתנגד לחיסונים בכפיה אבל, יש אבל גדול, עד עכשיו זה לא היה כלפינו ,זה לא היה בחצר שלנו, בבית שלנו – וכשזה מגיע לחצר שלנו, אתה מבין שאתה צריך לחשוב אחרת”.

לגבי החיסונים אמר: “אני לא אומר תרוצו להתחסן כי אתם צריכים לעשות את זה, אבל פשוט אם אתם רוצים למנוע את המוות בבית שלכם – יש לכם את האופציה, אבל תעשו קודם בדיקה סרולוגית וכל מה שאפשר כדי שלא תכניסו סתם חומרים לגוף”.

בהמשך סיפר כי השבית את קבוצת הפייסבוק שהפעיל נגד החיסונים “עד שאהיה שלם עם עצמי”.

אתם מבינים? יום-יום הטמבל הזה שמע בחדשות על עוד 30 ישראלים שמתו, ועוד 69, ועוד 87, אבל הוא היה צריך שהמוות ידפוק בחלונו כדי “שיהיה שלם עם עצמו”.

בשם השעמום והיוהרה הוא עדיין לא מתנצל על שהמילים שלו יצרו את האווירה הרעילה ששלחה את גיסתו למות.

בדרך כלל כשמתפרסם מקרה מזעזע של אבא ששכח את ילדו הקטן ברכב לוהט בקיץ, אני לא מבין למה מוגש נגדו כתב אישום. הוא הרי נענש מספיק. אבל אחרי שרואים את הגיס, נדמה שאפשר להבין מדוע.

אפילו הזעזוע עוד לא העיר אותו, מסתבר.

מדי יום נוחת עלינו מהשמיים בבקבוקונים זעירים מן מופלא: חומר מציל חיים. אבל מיליון וחצי ישראלים מפונקים עדיין מעזים להתלונן על הלחם הקלוקל, לתהות על ההרכב התזונתי של המן, לבדוק את הכשרות שלו או סתם לדחות את הסיכוי להצלת עצמם.

מטורפים, צאו להתחסן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות