סקר הסקרים של ‘כאן חדשות’: 62 לגוש נתניהו-בנט • ומי לא עובר?

סקר הסקרים של כאן חדשות: לפי החישוב המתבסס על נוסחה מתמטית בשילוב חוכמת ההמונים - לגוש תומכי נתניהו 50 מנדטים, לתומכים בהחלפתו 58, ולימינה של בנט 12 מנדטים • ומה הנושאים שהכי חשובים לישראלים?
חרדים 10
י' אדר התשפ"א / 21.02.2021 23:46

סקר הסקרים של ‘המדד’ ו’כאן חדשות’ חוזה הערב (ראשון) 50 מנדטים ל’גוש נתניהו’, 58 מנדטים לגוש רק-לא-ביבי, ו-12 מנדטים למפלגת ימינה שאינה מוכנה להתחייב שלא תשב בממשלה יחד עם נתניהו.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, יש עתיד – 18, תקווה חדשה – 14, ימינה – 12, והרשימה המשותפת עם 9.

במפלגות החרדיות ש”ס עם 8 מנדטים ויהדות התורה עם 7. הציונות הדתית של סמוטריץ’ זוכה ל-5 מנדטים. ישראל ביתנו עם 7 מנדטים, העבודה עם 6, מרצ עם 4.

מפלגת כחול לבן, כמו גם רע”מ והמפלגה של ירון זליכה – לא עברו את אחוז החסימה.

במסגרת הסקרים של אתר ‘המדד’, בשיתוף ‘כאן חדשות’ ו’מכון קנטאר’, הנשאלים התבקשו לדרג מה הנושאים החשובים להם ביותר בבחירות – ורק רבע מהם השיבו שהחלפת נתניהו היא זו שחשובה להם. רק 11% הגדירו את הישארות נתניהו אחד משלושת הנושאים החשובים ביותר מבחינתם בבואם לקלפי.

אתר ‘המדד’, בעריכת פרשן ‘כאן חדשות’ שמואל רוזנר ופרופ’ קמיל פוקס, יצר את ‘סקר הסקרים’ – נוסחה מתמטית ייחודית החוזה את תמונת המנדטים לפי כל הסקרים שמפורסמים בכלי התקשורת.

לא מדובר בממוצע משוכלל, אלא בנוסחה של ממש, הנותנת ציון לכל סקר, בין היתר לפי מועד הפרסום שלו והסטייה שלו מממוצע הסקרים האחרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות