מבהיל: האם אב בית הדין לשעבר הטריד אישה שנלחמה על בתה?

ג', שנלחמה על המשמורת של בתה, חשפה היום ב'כאן חדשות' הטרדה לכאורה של דיין בכיר לשעבר, שדן בתיק בעניינה וקבע את גורלה • ג' סיפרה כי הדיין קיים עמה שיחות בעלות תוכן מטריד במשך תקופה ארוכה, וגם ניסה לבצע בה מעשה חמור • פרקליטו: "הדברים המיוחסים למרשי לא היו ולא נבראו"
חרדים 10
ט' אדר התשפ"א / 21.02.2021 14:42

אחרי שתיקה של עשר שנים: ג’, שנלחמה על המשמורת של בתה, חשפה היום (ראשון) כי אב בית הדין הרבני לשעבר בתל אביב, שדן בתיק שלה, הטריד אותה לכאורה.

כנסו: ההרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הדיונים בבית הדין עסקו גם בחלוקת הרכוש בין ג’ לבין הגרוש שלה.

בהקלטות שפורסמו בתוכנית ‘סדר יום’ ברשת ב’ נשמע הדיין לשעבר כשהוא מנצל לכאורה את מעמדו ותפקידו. ג’ סיפרה כי הדיין קיים עמה שיחות בעלות תוכן בלתי ראוי במשך תקופה ארוכה וכי הוא ניסה לבצע בה מעשה חמור.

ג’ ציינה כי באחת הפעמים, הוא הגיע לביתה ויום למחרת עמד בראש הרכב שדן בגירושין שלה.

השיחות בהקלטות קשות ומביכות. בנוסף, ג’ מעידה כי במשך שנה קיבלה מאב בית הדין שיחות אל תוך הלילה.

בשלב מסוים סיפרה ג’ לידיד שלה, עורך דין ואיש עסקים, על ההתנהלות של הדיין הבכיר, אך הוא לא האמין לה והיא הציעה לו להקשיב לשיחה שלה עם אב בית הדין ואף להקליט אותו.

עורך הדין אישר את הדברים. ג’ הסכימה ללכת לבדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת.

בכאב רב ועם דמעות בעיניה, סיפרה ג’ כי עברה גירושין ארוכים וקשים. “עשר שנים הדחקתי, התביישתי, הרגשתי אשמה, הייתי כלואה. נלחמתי על הבת שלי והוא ניצל את החולשה שלי ואת חוסר האונים. הייתי תלויה בו, הוא היה אב בית הדין, הוא החליט על גורלי. הייתי צעירה, עלה נידף שכל חייה היו סביב הילדים והקריירה של הבעל”, אמרה.

ג’ שיחזרה: ״כבר בדיון הראשון, כשכולם יצאו מהאולם, קרא לי העוזר של אב בית הדין וביקש ממני להיכנס ללשכה. כשנכנסתי, העמיד אותי ליד המראה ואמר – ‘מה את רואה מול המראה?’ … את צריכה לדאוג לעצמך, לקנות בגדים… תדאגי לעצמך’. יצאתי משם מבולבלת, לא הבנתי מה הוא רוצה.

“באותו לילה הוא התקשר אליי לטלפון הנייד כשאני במצב הנפשי הקשה ביותר שלי”.  לדבריה, הוא המשיך לצלצל אליה שלוש-ארבע פעמים בשבוע מהטלפון הפרטי שלו. היא סיפרה כי לפני דיון על המשמורת, התקשר הדיין ואמר כי הוא ליד הבית שלה ושיש לו מסמך חשוב שקשור למשפט. “הוא הגיע אליי הביתה, החזיק בקבוק יין ואמר לי ‘בואי נעשה הבה נגילה’.

“כשהבנתי, עליתי לקומה השנייה והתקשרתי לאחי. אמרתי לו ‘תגיע אליי הביתה מהר’. ירדתי למטה ואמרתי לאב בית הדין: ‘אח שלי בדרך לכאן, אתה חייב לעזוב’. הוא יצא מהבית, המתין ובסוף נסע”.

בעוד הדיונים נמשכים, אב בית הדין קבע פגישה עם ג’ באזור קניון איילון ברמת גן – ושם, היא מספרת, הוא ניסה לבצע מעשה חמור.

תגובת הדיין באמצעות עורך דינו ד”ר יחיאל וינרוט: “הדברים המיוחסים למרשי לא היו ולא נבראו, ובידיו אינדיקציות לא מבוטלות בדבר הגורם בעל האינטרס להעליל עליו עלילות. הקול הנשמע בהקלטות אינו קולו והדברים המיוחסים לו לא נאמרו על ידו מעולם”.

הסיפור של ג’ ישודר במלואו הערב – בחדשות הערב בכאן 11.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה בית הדין קורע מהגברים הגרושים "את העור"?
    22/02/2021 00:02
    אייל
  1. כפי שהם! התבטאו, יחד עם צחוק גדול?
    כנראה שהם אוהבים נשים גרושות.
    אוהבים מאוד.