ביום שלישי חגג במחלקת הקורונה את הנישואין של בנו – ובשבת נפטר

בבית החולים 'שיבא' בתל השומר נפטר בשבת, בגיל 69,  הרב מנחם ימיני ז"ל, משיכון ה' בבני ברק • ביום שלישי האחרון חגג את שמחת נישואי בנו ממחלקת הקורונה, כאשר צפה בשידור חי בחתונה
יוסף גרינבוים
ט' אדר התשפ"א / 20.02.2021 22:39

ברוך דיין האמת: בבית החולים ‘שיבא’ בתל השומר נפטר היום (שבת), בגיל 69,  הרב מנחם ימיני ז”ל, תושב שיכון ה’ בבני ברק – שביום שלישי האחרון חגג את שמחת נישואי בנו במחלקת הקורונה, כאשר צפה בשידור חי בחתונה.

עד אמש הוא היה בהכרה ומצבו הוגדר בינוני, ומתנדבים אף חגגו עמו ביום חמישי את שמחת השבע ברכות במחלקת הקורונה, אך בשבת בבוקר חלה הידרדרות במצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

בית החולים סיפר על החתונה ביום שלישי: “מזל טוב להורים הנרגשים מנחם ותמי ימיני ולזוג הטרי אחיה ויונית. נודע לנו שבנם של הזוג ימיני, המאושפזים במחלקת הקורונה אצלנו, מתחתן.

“אנחנו בשיבא לא נשארנו אדישים וצוות המחלקה, בשיתוף פעולה עם מתנדבי עזר מציון, החליטו להרים אירוע ולשמח בענק. הם הכינו את החדר, ובעזרת המשפחה, עיצבו אותו בפרחים ובלונים, הביאו כיבוד ופשוט הפכו את החדר לאולם אירועים לכל דבר ועשו הרבה שמח”.

המנוח ז”ל התגורר בשיכון ה’ בבני ברק. הוא השתתף בשיעורי תורה רבים וסיים את הש”ס מספר פעמים. לפרנסתו עבד במפעל ‘אלישרא’.

מכריו מספריו על יהודי בעל חסד שסייע בכל עת לזולת, ותמיד התרחק מכל מחלוקת.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך: 11 ילדים, בנים ובנות, וצאצאים רבים.

מסע הלוויה יצא הערב (מוצאי שבת) בשעה 23:00 מבית המנוח ז”ל ברחוב בר אילן 20 בשיכון ה’ בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות