זאב לסינגר ז”ל, בן 13 מאלעד, נפל מגובה בטיול – ונהרג • נטמן בראשל”צ

זאב לסינגר, נער בן 13 מהעיר אלעד, נהרג לאחר שנפל מגובה במהלך טיול עם בני משפחתו בנחל דוד באזור שמורת עין גדי שבמדבר יהודה • פונה במצב אנוש ל'הדסה עין כרם' - שם נפטר מפצעיו • היה אמור להתחיל את 'זמן אלול' בשיעור א' בישיבת 'תורת חסד' • נטמן הלילה בבית העלמין בראשל"צ
יוני גרין
ט"ז אב התשע"ד / 12.08.2014 16:13

טרגדיה בבין הזמנים: זאב לסינגר ז”ל, בן 13, תושב העיר אלעד, התדרדר במהלך טיול עם בני משפחתו בנחל דוד באזור שמורת עין גדי שבמדבר יהודה וצנח מגובה של כעשרים מטרים. הוא נפגע קשה ואיבד את הכרתו.

צוותים רפואיים הוזעקו בצהרים אל הנחל, לאחר שדווח על אדם שנפל מגובה. הצוותים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, ואחר כך הוא פונה באמצעות מסוק צבאי לבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים, שם הוא נפטר.

יהודה רוט, חובש בכיר במד”א, סיפר: “בתחתית צוק, בעומק של כ-20 מטר, שכב נער מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. יחד עם צוות מד”א שהגיע למקום וצוות רפואי צבאי הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה, הנשמה ונוזלים. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים”.

דובר המשטרה מסר: “מתנדבי יחידת חילוץ ערד מחוז דרום חילצו לפני כשעה נער שנפל מגובה בנחל דוד, משם הוא פונה במסוק במצב אנוש לבית החולים הדסה בירושלים, שם נקבע מותו”.

אביו הוא הרב שלום יחזקאל לסינגר, מאברכי כולל ‘מדרש אליהו’ באלעד ובנו של הרב נתן לסינגר, משכונת עזרת תורה בירושלים.

זאב למד בתלמוד תורה ‘קהילות יעקב’ בעיר מגוריו, והיה אמור להתחיל את לימודיו בזמן אלול בשיעור א’ בישיבה לצעירים ‘תורת חסד’ בעיר.

מאות בני אדם ליוו אותו הלילה (שלישי) למנוחות. הלווייתו יצאה מבית-הכנסת ‘מאור שרגא’ ברחוב אבן גבירול בעיר.

לאחר ההספדים, המלווים יצאו בדרכם לבית העלמין בעיר ראשון לציון – שם נטמן.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן דודו שלי
    12/08/2014 17:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. היה ילד מדהים , הטובים נלקחים. ברוך דיין האמת.