הפרשן עמית סגל: נתניהו בדרך להקמת ממשלת “ימין על מלא”

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 העריך: הבחירות תוכרענה בקרבות התחתית ולא בקרבות הצמרת • לדבריו, כלל לא בטוח שהציונות הדתית תיכנס לכנסת הבאה
חרדים 10
ד' אדר התשפ"א / 16.02.2021 10:58

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, שוחח היום (שלישי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM, התייחס להגעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לראיון חריג באולפן חדשות 12, והעריך כי מסתמן רוב לראש הממשלה להקמת קואליציית “ימין על מלא”.

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הם אמרו שזו שפעת קלה: כך נעצור את השקרים של מתנגדי החיסונים

סגל העריך, כי שותפים אפשריים לקואליציה העתידית של נתניהו, בהם נפתלי בנט, לא יבטחו את עתידו הפוליטי של ראש הממשלה בכך שיסייעו לו לחוקק חוק צרפתי.

על הראיון של נתניהו אמר: “אי־הדיוק הכי צורם היה בסיפור של נמל התעופה בן גוריון”. לדבריו, נתניהו צדק כשאמר שהשדה נסגר בסגר הראשון, אבל הוא לא ענה על השאלה המהותית ששאלה יונית לוי: מדוע הכניסה לארץ לא הותנתה בבדיקת קורונה.

לקראת סיום הריאיון התייחס סגל לסקרים האחרונים, בהם נראה כי הליכוד נחלש במעט וכחול לבן יורדת אל מתחת לאחוז החסימה. סגל אמר, כי הבחירות תוכרענה בקרבות התחתית ולא בקרבות הצמרת.

הוא הוסיף כי הוא אינו בטוח כלל שמפלגת הציונות הדתית בראשות סמוטריץ’ תעבור את אחוז החסימה. “בוודאי לא ודאי שהציונות הדתית תיכנס בסוף לכנסת”, אמר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות