אישום: תושב ירושלים סחט באיומים חרדית – והתחזה לנשים

האישה נהגה לשלוח לנאשם תמונות שלה, ובתמורה היה הנאשם מעביר לה כספים • כאשר ביקשה להפסיק, הנאשם סחט אותה • בכתב האישום - המגולל מעשים איומים ונוראים שביצע - מתואר, כי בהזדמנויות רבות השתמש הנאשם בתמונות ששלחה לו, תוך שהוא מתחזה ברשתות לנשים
חיים טוויל
ב' אדר התשפ"א / 14.02.2021 16:41

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 42, בגין עבירות סחיטה באיומים, ניסיון שידול לביצוע מעשה חמור בבן משפחה, שידול לשימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, התחזות, קבלת דבר במרמה והטרדה.

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הם אמרו שזו שפעת קלה: כך נעצור את השקרים של מתנגדי החיסונים

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שרית רייך אבניאל מפרקליטות מחוז ירושלים, המתלוננת – אישה חרדית, נהגה לשלוח לנאשם תמונות שלה, ובתמורה היה הנאשם מעביר לה סכומי כסף שונים.

בשלב מסוים איים הנאשם על המתלוננת כי אם לא תמשיך לשלוח לו תמונות, הוא יראה את התמונות שכבר שלחה לו, לבעלה באותה עת. לאחר שביקשה המתלוננת לסיים את הקשר עם הנאשם, הוא הגיע לביתה והציג בפניה טאבלט ובו תיקייה על שמה של המתלוננת, ובתוכה כל התמונות והסרטונים ששלחה לו במהלך השנים, ובכך רמז לה שאם לא תעשה כמבוקשו, הוא יפיץ את התמונות והסרטונים שלה.

המתלוננת ביקשה מהנאשם למחוק את התיקייה, אולם הוא סרב לכך.

מכתב האישום עולה, כי בהזדמנויות רבות השתמש הנאשם בתמונות ששלחה לו המתלוננת, תוך שהוא מתחזה לנשים, והעבירן למתלוננים אחרים עימם קיים קשרים, ללא ידיעתה והסכמתה של המתלוננת.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בכתב האישום נכתב כי בשנת 2015, החל הנאשם בקשר אישי עם מ’ – המתלוננת. במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, איים הנאשם על המתלוננת כי אם לא תמשיך לשלוח לו תמונות, הוא יראה את התמונות שכבר שלחה לו, לבעלה באותה עת.

בשנת 2018 המתלוננת התגרשה, ולאחר מכן היה נתק מסוים בינה לנאשם. בשנת 2019, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, התחדש הקשר בין המתלוננת לנאשם, אשר המשיך לדרוש ממנה שתשלח לו תמונות נוספות וסרטונים. כמו כן, דרש כי יראו את פניה של המתלוננת בתמונות ובסרטונים.

בשלב זה ביקשה המתלוננת לסיים את הקשר עם הנאשם. בתגובה, הגיע הנאשם לביתה של המתלוננת, והציג בפניה את מחשב הטאבלט, ובו תיקייה על שמה של המתלוננת, ובתוכה כל התמונות והסרטונים ששלחה לו במהלך השנים, ובכך רמז לה שאם לא תעשה כמבוקשו, הוא יפיץ את התמונות והסרטונים שלה.

המתלוננת ביקשה מהנאשם למחוק את התיקייה אולם הוא סרב לכך.

לפני מספר שבועות הידרדר מצבה הנפשי של המתלוננת, בעקבות דרישותיו הרבות של הנאשם ממנה, עד שהמתלוננת ביצעה חתכים בזרועותיה.

בכתב האישום – המגולל מעשים איומים ונוראים שביצע הנאשם – מתואר, כי בהזדמנויות רבות, השתמש הנאשם בתמונות ששלחה לו המתלוננת, תוך שהוא מתחזה ברשתות החברתיות לנשים – בשמות “מירי רובין”, “הודיה” ו”אסתי כץ” – והעבירן למתלוננים אחרים עימם קיים קשרים, ללא ידיעתה והסכמתה של המתלוננת, בתמורה לתמונות שאום מתלוננים שלחו לו.

במעשיו האמורים, נאמר בכתב האישום המציג חמישה אישומים, איים הנאשם על המתלוננת, בעל פה ובהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בצנעת הפרט שלה, ואיים לפרסם דבר הנוגע למתלוננת, כדי להניע את המתלוננת לעשות מעשה והמעשה נעשה מפני האיום.

כמו כן, פרסם הנאשם תצלומים וסרטים של המתלוננת, בנסיבות בהן הפרסום עלול להשפיל את האדם או לבזותו, ולא ניתנה הסכמתה לפרסום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות