עבודות מסגרות: כל סוגי העבודות והחומרים שביניהם

מסגר יכול להכין המון סוגים שונים של קונסטרוקציות, או מבנים - שיכולים להתאים לשלל שימושים, צרכים ורצונות • כדאי להתייעץ עם מסגר ב'מכרז הישראלי למסגרות' ולקבל הצעה
תוכן שיווקי
ל' שבט התשפ"א / 12.02.2021 02:12

יש כל מיני סוגים של עבודות מסגרות. למעשה – התחום מציין הן פריטים שניתן להכין וליצור באופן סטנדרטי, כמו שערים, מעקות, וכיוצא בזה – והן פריטים שניתן ואפשר להזמין וליצור באופן ייחודי ומותאם אישי, כמו בקשות מסוימות לפרזול מיוחד, או איכויות מסוימות שרוצים להעניק לפריט – כמו מידה משופרת או מסוימת של ביטחון, יציבות וכיוצא בזה.

בין סוגי עבודות המסגרות ניתן להדגיש את מעקה המדרגות, את סורגי החלונות ואת השערים.

במידה ורוצים להמחיש רעיון מסוים, כמו גם קו עיצובי – על גבי אותם פריטים, ניתן לבקש זאת מלכתחילה – בסוג מותאם של הזמנה אישית. כאשר, קיימת אפשרות גם לקבל פריטים סטנדרטיים, כאלו שהעולם כבר עושה בהם שימוש תקין ומותאם – כמתוך הצעה רגילה שניתן לקבל במסגרת עבודות מסגרות שונות.

סוגים שונים של עבודות מסגרות וחומרים

ניתן לבצע סוגים שונים של עבודות מסגרות, על מגוון חומרים. ראשית, נוכל לציין שניתן לבצע עבודות מסגרות – עם פלדה.

עקב כך שפלדה היא למעשה חומר כבד כמו גם חזק מאוד – סביר שמי שייהנה  (במיוחד, אך לא רק) מהאיכויות הללו, הם אלו במגזר העסקי והתעשייתי – אך לא רק. אמנם, שימוש תעשייתי, חוזר ונשנה הוא כזה שגם קורא לחומר חזק שיכול להכיל זאת, אך אין זה אומר שלקוחות במגזר הפרטי לא יימצאו לכך שימוש נהדר. עבודות מסגרות הנוגעות בפלדה, יכולות לייצר מתוכה גדר, שער וכיוצא בזה.

חומר נוסף, שניתן להשקיע בו ולעשות בו שימוש במסגרת של עבודות מסגרות, הוא האלומיניום –  אלומיניום, כפי שידוע לאלו מאיתנו שלמדו עליו דבר או שניים בעבר – הוא חומר שיכול להכיל חשיפה למזג האוויר, כיוון שהתחמוצת בו – הנקראת תחמוצת האלומיניום, מהווה הגנה חזקה יחסית אל מול תופעות מזג האוויר, ועל כן החומר מגיע עם הגנה מפני תהליכי התחמצנות שעלולים לגרום לחלודה.

מי שיכול להרוויח מכך הם אלו שמתכוונים לעשות שימוש בחומר בעיקר בתנאי חוץ – אם כי, גם בתנאי פנים יש לאלומיניום יתרונות שונים, בין השאר – כיוון שמדובר בחומר שניתן לעיצוב אישי, הן ברמת פלטת הצבעים שלו והן ברמת הצורות הרבות שניתן למצוא וליצור מתוכו.

ואם הולכים על חומר שיכול להחזיק יפה מול תנאי מזג האוויר: הנירוסטה היא אפשרות נהדרת, כיוון שגם לה עמידות גבוהה בפני תהליכי התחמצנות, מסיבות דיי דומות לאלו שציינו בעבור האלומיניום.

עם חומרים אלו ועוד, מסגר יכול להכין המון סוגים שונים של קונסטרוקציות, או מבנים – שיכולים להתאים לשלל שימושים, צרכים ורצונות. במידה ויש לך אי אילו רצונות לייצור ולקבל איזשהו דבר מה ייחודי, שספק מתאים ספציפית לעיצוב הנוכחי של המבנה שלך, וספק מביע כשלעצמו קו עיצובי מסוים – ביכולתך להתייעץ עם מסגר אצלנו במכרז הישראלי למסגרות ולקבל הצעה שתאפשר לך לקבל מוצר שהוא סטנדרטי ומתאים להפליא, או מותאם לצרכייך באופן ייחודי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות