מטלטל ומרגש: הקרב לחיים של דוד ביטן נגד הקורונה • הכתבה המלאה

ח"כ ביטן הגיע למקום שרק מעטים חזרו ממנו והצליח לנצח את הקורונה • ספי עובדיה הציג בחדשות 13 תיעוד בלעדי מאחורי הקלעים - כל הדרך להחלמה
חרדים 10
כ"ח שבט התשפ"א / 10.02.2021 19:04

הכתבה המלאה • צפו

מבין הפוליטיקאים שנדבקו בנגיף וחלו, הקורונה תקפה באופן הקשה והחריף ביותר את חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד.

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הם אמרו שזו שפעת קלה: כך נעצור את השקרים של מתנגדי החיסונים

כתב חדשות 13, ספי עובדיה,  ליווה אותו ואת משפחתו מהרגע שנדבק ואושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא, ועד לרגע המרגש כעבור חודשיים בוועדת הבחירות כאשר הגיש את רשימת מועמדי הליכוד לכנסת – אחרי שהתאושש.

בימיו הקשים ביותר, שבהם גסס, בעוד שרופאיו לקחו ברצינות את האפשרות שלא ישרוד את המחלה, הוא היה בהכרה מלאה, הבין את חומרת מצבו ותקשר עם רופאיו.

רעייתו חגית: “הכינו אותנו לרע מכול. היה מאוד קשה לאשפז אותו. בכינו כי ראינו שהוא כבר משלים עם המצב. ראיתי אצלו מעין תגובה של כניעה. האמנתי שבכל זאת יהיה בסדר. הוא בן אדם טוב ויש לו עוד הרבה מה לעשות פה. הקב”ה שומר עליו”.

“האמת היא שהוא החולה הראשון שפתח בעצם את הגל השלישי של טיפול נמרץ קורונה”, סיפרה ד”ר יעל חביב-ידיד, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ קורונה בשיבא.

“היה קשה לו לנשום. הוא ישב מכונס בתוך עצמו. אני חושבת שעברה לו בראש המחשבה שהוא לא יצא מזה, אפילו יותר ממה שאנחנו חשבנו”.

בעקבות מצבו הקשה, ביטן חובר למכונת אקמו כשהוא ער לחלוטין.

כאמור, כעבור חודשיים, מי שהיה האיש החזק ביותר בליכוד, ויושב ראש הקואליציה מהחזקים שידע המשכן, שוחרר מהמחלקה שבה היה מאושפז. “שלומי יחסית טוב. אני באמת הייתי בין החיים למוות”, אמר ביטן והודה לצוות הרפואי שטיפל בו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות