איך פורצים מנעול שאבד המפתח? כל הטיפים שאתם צריכים נמצאים בדיוק כאן

באם נאבד המפתח, וטרם הכנת את כישורי פריצת המנעולים שלך – ייתכן שעדיף לקרוא לבעל מקצוע • למעשה, תמיד עדיף להזמין בעל מקצוע, כדי לשמור על טיב המנעול והדלת
תוכן שיווקי
כ"ח שבט התשפ"א / 10.02.2021 01:32

באשר לשאלה “איך וכיצד פורצים מנעול”, נענה בראשיתו של דבר – שכנראה מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע טרם הניסיון, כיוון שכאלו שעברו הסכמת מנעולנים – הם כנראה אלו שיידעו לעשות זאת בלי נזק.

עם זאת, שמנו כאן כותרת שמבטיחה לימוד מסוים, על כן נספק אותו – אבל ניידע ונזהיר כי במידה וישנה אפשרות, עדיף יהיה להזמין בעל מקצוע, כדי לשמור על טיב המנעול והדלת.

מנעולים פשוטים ושכיחים

יש שיגידו שרוב המנעולים הם אלו שייפרצו בקלות, בלי שיהיה עניין להתעסק יותר מדי עם מכשורים מתוחכמים. כאשר הכוונה היא כמובן לא לדלתות חוץ, או דלתות מתוחכמות ומאובטחות כפי שניתן למצוא כיום, אלא למנעולים פשוטים – מנעולים של דלתות פנים ומה לא, או מנעולים שניתן למצוא על משמרם, בדלת של לוקר כזה או אחר. מנעולים פשוטים, שלא אמורים להגן על דלת הכניסה של בית כזה או אחר, בהרבה מן המקרים.

אם כי – אין לדעת, אולי על דלת חוץ, דלת כניסה מסוימת – יהיה מונח גם מנעול מן הסוג הפשוט, באם כן – ייתכן שהמדריך יוכל לסייע בכך.

חשוב לציין שהוא נועד לספק הדרכה מן הסוג שניתן למצוא ביתר קלות באינטרנט, ואין שום המלצה לעשות בו שימוש לא על הדלת השייכת לבעליה, זה שמנסה לפרוץ אותה – ולא על זו שאינה שייכת למי שמנסה לפרוץ אותה.

במקרה הכינותי מראש

ראשית כל, נלמד כיצד להתאמן על פריצת מנעולים, כך שאם יגיע הרגע ותרצה להדגים את הידע שלך, בהיעדר מפתח מתאים להיכנס לדלת הבית שלך, תוכל לעשות זאת מתוך שימוש בכלים אחרים – שמשום מה, איכשהו, תגלה שזמינים לך באותו רגע.

המנעול שלפנינו פועל על בסיס פינים, כמו חתיכות מתכת שכאלו – שכאשר דוחפים אותם בצורה הנכונה ובכוח הנכון – הם יפעילו את אפקט הנעילה או פתיחת המנעול. השקעים של המפתח הבסיסי, הם אלו שאמורים להזיז את אותם פיני, שכן באמצעותם, בהתממשוקתם, הפינים עולים ויורדים – עד אשר מונחים “בסדר” הנכון, מה שמאפשר למנעול להינעל או להיפתח.

דרך נוספת להבין את העניין היא פשוט לקחת מספר מנעולי פינים שכאלו, מחנות מתאימה ולהתחיל לפרק אותם – לגלות איפה והיכן הם הפינים הנזכרים לעיל, איך הנ”ל נכנסים ויוצאים, וכיוצא בזה – עד שנדמה שיש הבנה כיצד כל העסק פועל.

מתוך המנעולים שנרכשו, אפשר להתחיל ולהתאמן על כישורי הפריצה.

עבור זה מתבקש להכין מפתח מסוג L, שנקרא גם מפתח-שש או מפתח אלן, וסיכה משרדית – כאשר הכוונה לכלים שהם גם חזקים, גם קטנים וגם דקים מספיק כדי להכניס את שניהם למנעול באותו זמן. כאשר מכניסים את מפתח L ומפעילים לחץ לצד, עם הזזת הפין – המנעול ייפתח. כך שבעת הלחיצה הצידנית, מכניסים את הסיכה – מוצאים את הפין, מרימים אותו למעלה – בשלב זה אמורים, לפי המדווח, “להרגיש את הפין, את הנקודה הנכונה”, מה שיאפשר למנעול להסתובב ולהיפתח.

ככל שיש יותר פינים במנעול, כך המשימה למעשה תהא מורכבת יותר ויותר. מה גם, כנראה שלא הבנת איך לפרוץ מנעול כתוצאה מן ההסבר המצוין בפסקה זו.

אנחנו גם ממליצים במצב של חוסר אונים להזמין מנעולן אקספרס שיבוא לתקן את התקלה במהירות.

במידה וברצונך להעמיק, תמיד יש הכשרה רלוונטית למנעולנים, או מנעולנים פר אקסלנס שפשוט יודעים לעשות את העבודה.

על כן, באשר לשאלה איך לפרוץ מנעול – באם נאבד המפתח, וטרם הכנת את כישורי פריצת המנעולים שלך – ייתכן שעדיף לקרוא לבעל מקצוע. בהצלחה.

להזמנת פורץ מנעולים.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות