נעצר הפורץ שהתחזה לנציג משרד הבריאות וגנב את כספי בית הכנסת

בלשי תחנת כפר סבא עצרו תושב הישוב אלישמע, כבן 36, בחשד למעורבות בפריצה לבית בישוב • לפני הפריצה התקשר לבעל הבית, התחזה לנציג משרד הבריאות - והתעקש כי על בני הבית להתייצב מיד לבדיקת קורונה
חיים טוויל
כ"ז שבט התשפ"א / 09.02.2021 11:53

שוטרים עצרו אתמול (שני) את הפורץ החשוד כי התחזה לנציג משרד הבריאות, שלח משפחה לבדיקות קורונה – ופרץ לביתה בישוב אלישמע, וגנב כסף השייך לבית הכנסת..

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

בלשי תחנת כפר סבא עצרו אמש תושב הישוב אלישמע, כבן 36, בחשד למעורבות בפריצה לבית בישוב בשעות הערב של יום ראשון.

על פי החשד, התקשר החשוד לבעל הבית והודיע לו כי מכיוון ששהה בקרבת חולה קורונה מאומת, חובה עליו בהתאם להנחיית משרד הבריאות, להיבדק עם משפחתו מתחם בדיקת קורונה בכפר סבא.

בזמן שבני המשפחה יצאו לביצוע הבדיקה נפרץ ביתם ומתוכו נגנב כסף מזומן, תכשיטים ורכוש נוסף.

בלשי תחנת כפר סבא עצרו את החשוד ובתום חקירתו בתחנת המשטרה הוא יובא בהמשך היום לביהמ”ש השלום בפ”ת לדיון בהארכת מעצרו.

כפי שדווח בחרדים 10, תושב היישוב, המשמש כגבאי בית כנסת, קיבל שיחת טלפון ממספר חסוי. מעבר לקו היה אדם שהציג עצמו כנציג משרד הבריאות.

האיש אמר בשיחה: “צהרים טובים אדוני, צר לי לבשר לך ששהיתם ליד חולה מאומת. הנחיית משרד הבריאות מחייבת אותך ואת בני ביתך ללכת בדחיפות להיבדק”.

התושב הסביר למתחזה, כי הוא לא נחשף לאף חולה קורונה, וכי הוא אף ביצע כבר את החיסון השני. אולם המתחזה התעקש כי עליו ועל בני ביתו ללכת באופן מיידי לבצע בדיקה.

התושב לקח את אשתו ושני ילדיו והם נסעו לבצע את בדיקת הקורונה במתחם הבדיקות בכפר סבא.

כאשר שבו לביתם גילו כי נפלו בפח: האור בבית דלק והדלת נפרצה. בתוך כל הבלגן שהותיר אחריו הפורץ הם גילו כי הכסף השייך לבית הכנסת – שאב המשפחה משמש בו גבאי –  נגנב.

בני המשפחה מיהרו להתקשר לקופת החולים, לברר אם באמת הם היו צריכים לבצע בדיקה. או-אז התברר להם כי הם לא נדרשו לבצע כל בדיקה, וכי בעצם מי שהתקשר אליהם היה הפורץ – שדאג להכין לעצמו בית ריק.

“הפורץ ידע, ככל הנראה, שאבא מחזיק בבית כספים של בית הכנסת”, סיפרה הבת ל’ישראל היום’. “הוא הפך רק את החדר של ההורים. הוא הפך שם את הארון ומצא את המקום בו אבא מחביא את הכסף”.

הבת סיפרה עוד: “במצלמות השכן רואים את בן השטן שנכנס אלינו הביתה שנייה לאחר שיצאנו. חברים תהיו ערניים. תהיו קשובים לכל שיחה ותבקשו פרטים, סמס, טלפון לאמת את המידע. תפיצו, תזהירו ובעיקר תספרו להורים, שכנים ולכל מי שאתם מכירים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות