הגיטריסט שר בפרדסי הכפר החסידי על 7 מצוות בני-נח • סינגל-קליפ

השיר - 'שמור על הסדר', שנכתב על הפצת שבע מצוות בני-נח, מלווה קליפ יפה ומושקע, שצולם בלוקיישנים מרהיבים בכפר חב"ד, אותו צילם וערך הצלם יענקי אלהרר
דב למל
כ"ו שבט התשפ"א / 08.02.2021 11:59

ברק גרוסברג, נגן גיטרה, הוציא במהלך השנים האחרונות מספר שירים ועבד עם זמרים ידועים במגזר: חנן בן-ארי, אריאל זילבר, ישי לפידות, שמחה פרידמן ועוד.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

כעת הוא משיק שיר מקורי וחדש בשפה האנגלית – Keep The Order (שמור על הסדר), שנכתב על הפצת שבע מצוות בני-נח, כפי בקשת הרבי מליובאוויטש, הפונה לקהל בכל העולם בשאיפה ליצור אחדות גלובלית ועבודת השם מתוקנת ונכונה בקרב אומות העולם.

לשיר מלווה קליפ יפה ומושקע, שצולם בלוקיישנים מרהיבים בכפר חב”ד, אותו צילם וערך הצלם יענקי אלהרר.

ברק, שגדל בבית שלא שמר מצוות, היה מהברנז’ה המוזיקלית של תל אביב, וחזר בתשובה דרך חסידות חב”ד. הוא ידוע כרוקיסט שמשלב תכנים יהודיים-חסידיים בשיריו מתוך אווירת שליחות וקירוב לבבות חוצה גבולות, כאשר ברק נמצא בין 2 העולמות ופועל בשאיפה לקרב את הגאולה האמיתית והשלימה על ידי המוזיקה שלו ולשבור את המחיצות.

במקביל לעשייה המקורית והייחודית, ברק לוקח חלק באופן קבוע באירועים ושמחות בבתי חב”ד בארץ ובעולם.

בשנה האחרונה הוא גם החל לנהל להקת חתונות חסידית, בשיתוף פעולה עם מספר זמרים חב”דיים.

מילות השיר באנגלית מבטאות את הידיעה שהשם הוא אחד, ועל ידי קיום ושמירת 7 המצוות, שמפורטות בפזמונים, הגויים יוכלו להפוך את העולם למקום טוב יותר!

קרדיטים:

מילים ולחן: ברק גרוסברג | הפקה מוזיקלית: ברק גרוסברג | צילום ועריכה: יענקי אלהרר | עיצוב עטיפה: אלעד הלוי | יחסי ציבור: מענדי קורנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות