משרד הבריאות נלחם בסרטוני הרב יובל אשרוב – שממליץ לא להתחסן

במשרד הבריאות פועלים להסרה מהרשת של סרטוני הרב יובל אשרוב, בעקבות עצות שהוא מעניק לגולשים נגד נטילת החיסון לקורונה • במהלך השבוע יועלה אתר מיוחד שבו יופרכו כל הטענות השקריות כלפי החיסונים
חרדים 10
כ"ו שבט התשפ"א / 08.02.2021 10:27

במשרד הבריאות זועמים על התנהלותו של הרב יובל הכהן אשרוב, מטפל אלטרנטיבי, שהמליץ ברשתות החברתיות שלא להתחסן נגד הקורונה. כך מדווח העיתון ‘ידיעות אחרונות’.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

בשבועות האחרונים הופצו סרטונים מטעמו של הרב אשרוב, שזכו לפופולריות רבה – בהן הזהיר מפני סיכונים שיכולים לנבוע מהחיסון לקורונה.

“אני תמה מאוד איפה פה המחלה החדשה. החליפו שם משפעת לקורונה. רק עם הרבה פחד מרופאים ותקשורת… הסוג הזה של חיסון זה כמו הנדסה גנטית. בדבר הזה יכול להיות כמה בעיות. הסיכונים שאני מביא מרופאים: מחלות אוטואינומיות, יש סביר להניח שיצור אצל חלק מהאוכלוסיה ועקרות”, הזהיר באחד הסרטונים.

גולשים רבים ברשת שביקשו את עצתו בנוגע לחיסון – וחלק ניכר מהם, כולל חולים בעלי מחלות רקע, נענו בתשובה המתנגדת לחיסונים, תוך ציון שההחלטה בסופו של דבר היא של השואל.

במשרד הבריאות אומרים, כי הם פועלים להסרת הסרטונים והמידע של הרב אשרוב.

עוד אמרו במשרד, כי במהלך השבוע יועלה אתר מיוחד שבו יופרכו כל הטענות השקריות כלפי החיסונים.

יצוין, כי בימים האחרונים חלה ירידה בכמות המתחסנים. קצב ההתחסנות היומי עומד כעת על כ-100 אלף בני אדם, כמחצית מקצב המתחסנים בשיא מבצע החיסונים.

מטעמו של הרב אשרוב נמסר: “לרב ניסיון רב שנים בטיפול בהצלחה באלפי חולים במחלות שונות וזאת בראי הרפואה הטבעית. נחדד: הרב לא מציג עצמו כרופא. עם זאת, את מרבית חייו מקדיש לקריאת מחקרים רפואיים, ללימוד ולמציאת טיפולים מצילי חיים. דבריו מייצגים את דעתו וניסיונו המקצועי העשיר ואינם מחליפים ייעוץ רפואי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין גבול
    10/02/2021 10:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אשרוב הנ”ל הינו אדם פרטי שמתיימר לעלות את עצמו על שיח היום ע”י יצירת תדמית של אדם שסה”כ רוצה את טובת הציבור
    אדם כזה לא פלא שברח ל’אור הגנוב’ ושם במחשכים פועל את שיטותיו המוזרות אילו היה גר בעיר חרדית רגילה היו ממזמן ממנים אותו לתחזוקן של מוסד ותו לא
    מה מוזר שהרי אילו אדם רוצה לקבל החלטות בכל נושא ועניין מעולם לא היה מכירק את האדם הזה ומעולם לא היה הולך להתייעץ איתו למשל ניתוח, שידוך, נוער מתמודד, שינוי השם, זוגיות, ועד אינספור דוגמאות הוא כן היה ניגש להרב פישר או להרב פירר או כל עסקן רפואי ידוע אחר מה שבטוח לא לאשרוב ברור לכולם.
    ופתאום הוא נהיה מרא דאתרא