דובר מפלגת חד”ש שניסה לתקוף את מועמד הימין – הורחק מהכנסת

לאחר שניסה לתקוף את מועמד 'הציונות הדתית', עו"ד איתמר בן גביר - ולאחר פניית 'בצלמו': רג'א זעאתרה הורחק ממשכן הכנסת עד להודעה חדשה • בן גביר: נעיף מהכנסת את כל תומכי המחבלים מהמשותפת
אריה ריבקינד
כ"ה שבט התשפ"א / 07.02.2021 19:25

יו”ר הכנסת ח”כ יריב לוין, הודיע הערב (ראשון) כי דובר מפלגת חד”ש רג’א זעאתרה, שניסה לתקוף ביום חמישי שעבר את מועמד רשימת הציונות הדתית לכנסת, עו”ד איתמר בן גביר – הורחק בהחלטת קצין משמר הכנסת מהמשכן, עד להודעה חדשה.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

בהודעה ששיגר לוין למנכ”ל ארגון ‘בצלמו’, שי גליק, שהגיש את התלונה ליו”ר הכנסת נגד זעאתרה, ולעו”ד איתמר בן גביר, כתב: “מיד כשנודע לי דבר האירוע, ביקשתי מקצין הכנסת, ניצב יוסי גריף, שיפעל בהקדם לבדיקת המקרה ושיעביר אליי את תוצאות הבדיקה ואת המלצותיו.

“בכלל זה התבקש קצין הכנסת לנהוג בעניין זה בתקיפות הנדרשת ולבחון הגשת תלונה רשמית למשטרת ישראל. עוד אציין, כי נוכח חומרת האירוע, החליט קצין הכנסת כי עד תום הבדיקה תימנע כניסתו של מר זעאתרה למשכן הכנסת”.

הוא הוסיף: “הנחיתי באופן חריג, ושלא כנהוג, לאפשר למשטרת ישראל לצפות בצילומי מצלמות האבטחה של הכנסת, על מנת שיועמדו לרשותה כל הכלים לטיפול מהיר ומקיף באירוע זה”.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו, ברך את יו”ר הכנסת על הרחקת זעתרה –  ואמר: “מקומו של אדם אלים בכלא, לא בכנסת .לא ייתכן שאדם הזה שהינו תומך טרור יסתובב בכנסת ויפגע במועמדים לכנסת. נמשיך לפעול בכל הכוח נגד מסיתים ותומכי טרור”.

עו”ד איתמר בן גביר אמר בתגובה: “אני מברך על ההחלטה החשובה להרחיק את תומך הטרור ואיש ה-BDS זעאתרה ממשכן הכנסת ומקווה שימוצה עימו הדין עד תום.

“בכנסת הקרובה נפעל להביא לכך שלא רק זעאתרה לא יהיה בכנסת, אלא כל מעריצי ומחבקי המחבלים מהרשימה המשותפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבריון הערבי חושב שהכנסת זה שוק רמאלה. יאלה עוף לכלא נבלה שכמותך
    08/02/2021 02:20
    איכסס
  1. גועל נפש