הגר”ש אלתר לפני חודש על ר’ לייזר מרגלית: ‘הוא יחזור ויבריא’ • צפו

לפני חודש, כאשר ר' לייזר מרגלית, מהנהלת רשת 'אושר עד', היה מורדם ומחובר ל'אקמו', אמר ראש הישיבה מגור, הגאון רבי שאול אלתר, לאביו במעמד 'לחיים': "איך געדענק עהם כסדר, בעזרת ה' יחזור ויבריא מיט אייבערשטענס הילף" • ומה אמר בטלפון לבנו של החולה שהבריא?
יוסף גרינבוים
כ"ה שבט התשפ"א / 07.02.2021 17:52

פרסום ראשון בחרדים 10: ר’ אלעזר מרגלית, מהנהלת רשת ‘אושר עד’, שוחרר היום (ראשון) מבית החולים, לאחר שהיה מאושפז, במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, במשך חודש במחלקת הקורונה.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

עם בואו לביתו הוא התקבל על ידי בני המשפחה בשירה וריקודים נלהבים. בצאתו מהרכב, הוא נטל מיקרפון ואמר, בין היתר: “אני מודה לבורא עולם שהחזיר אותי לארץ החיים. לא מאמין שחודש הייתי מורדם. אל תאמינו למי שמספר שהקורונה זו שפעת, מדובר במחלה שה’ ישמור וירחם. אני מתחנן אליכם, שכל אחד יפיץ הלאה, תיקחו חיסונים. זה המינימום ‘השתדלות’ שאדם חייב לעשות”.

אבל כעת חושף חרדים 10, כי כבר לפני חודש, כאשר היה מורדם ומחובר למכשיר ‘אקמו’, אמר ראש הישיבה מגור, הגאון רבי שאול אלתר, כי הוא ישוב ויבריא.

זה היה בכ”ב טבת, בעת מעמד ‘לחיים’ של הנחת תפילין לאחיינו. האב של ר’ לייזר, ר’ צבי מרגלית, השתתף במעמד, ואחרי ה’לחיים’ אחד הנוכחים הזכיר לראש ישיבה שיברך את החולה.

ראש הישיבה הגיב: “לחיים לחיים, לחיים סבא שיהיה כפשוטו [- לחיים כפשוטו] כולם יחזרו למקומם בריאים ושלמים, גם זו ברכה הצריכה לכך יקותיאל אלעזר מנחם בן אהובה ליבא איך געדענק עהם כסדר, בעזרת ה’ יחזור ויבריא מיט אייבערשטענס הילף”.

לחרדים 10 נודע, כי גם ביום שבו פונה במצב קשה לבית החולים, התקשר ראש הישיבה מגור לביתו ושוחח עם בנו הבחור בטלפון. הגר”ש אמר אז: “אבא עוד יגיע בעזרת ה’ הביתה בריא ושלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות