ליברמן: “אנחנו נגיע למספר מנדטים דו ספרתי, הסוקרים מבולבלים”

יו"ר ישראל ביתנו: "סקר זה כלי חשוב אבל אל תיקחו את זה ברצינות יתרה" • "העבודה, מרצ, כל המפלגות הציוניות ליברליות ממרצ ועד ימינה, כולם חייבים להיות בקואליציה אחת"
חרדים 10
כ"ה שבט התשפ"א / 07.02.2021 11:22

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס להחלטה על סיום הסגר ופתיחת מערכת החינוך. הוא נשאל עד כמה ההחלטות פוליטיות – והשיב: “הכול פוליטי אין שום דבר ענייני. בעיית הבעיות שאנחנו כולנו נמצאים בסגר בגלל שדרעי וליצמן שמו וטו על הסגר הדיפרנציאלי, תוכנית הרמזור”.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

הוא הסביר כי זו הסיבה שהכל מושבת: “המסחר, התרבות, הספורט, הכל בגלל שדרעי וליצמן לא מוכנים שיהיה מיקוד בערים האדומות, כי רובן לצערי הן ערים חרדיות”.

לדבריו, גם כשיש סגר – זה ישראבלוף. “היו צריכים לעשות סגר דיפרנציאלי אבל בנוסח יום כיפור ולא בנוסח הישראבלוף, שבעמנואל כל מוסדות החינוך פתוחים”.

גם גנץ בוחש?

“גנץ לא רלוונטי אבל כשאתה מסתכל על כל עמנואל וביתר עילית ובית שמש החרדית כל מוסדות החינוך פתוחים, כל המגזר הערבי עם אותם ערים אדומות כל המסחר פתוח אתמול בטמרה לא היה זכר לסגר, אז על מה הם מדברים? כולנו בעונש קולקטיבי בגלל מחויבות של נתניהו לעבאס מנסור, דרעי וליצמן”.

אתה רואה את זה גם בערים חילוניות לגמרי, עסקים פתוחים.

“הכול ישראבלוף כל הסגר הוא ישראבלוף, אם רוצים סגר תעשו כמו יום כיפור, הרי נתניהו כל מה שהוא חושב על המשפט שלו מחר, איך הוא מעביר חוק צרפתי ופסקת התגברות ובשביל זה הוא צריך את מנסור עבאס, דרעי וליצמן”.

לא תשב עם חרדים בממשלה, אתה מעדיף את העבודה עם המשותפת?

“המשותפת היא רשימה תומכת טרור ומחוץ לתחום, הם פשוט תומכי טרור הצביעו נגד הסכם שלום עם המפרציות, כמו שהצביעו נגד הסכם השלום עם מצרים, החרימו את הלוויה של שמעון פרס”.

כולם?

“כולם ללא יוצא מן הכלל, כולם החרימו את הלוויה, עלו לקבר של ערפאת”.

לא המשותפת ולא החרדים, מה עם העבודה?

“בהחלט העבודה, מרצ, כל המפלגות הציוניות ליברליות ממרצ ועד ימינה, כולם חייבים להיות בקואליציה אחת”.

תשב עם ח”כ שמלגלגת על עמידה בצפירה?

“אני לא יודע מי זאת, אני יודע שיאיר גולן היה סגן הרמטכ”ל ואלוף פיקוד הצפון והעורף, אני הכרתי אותו כסגן רמטכ”ל והיה מועמד של נתניהו לתפקיד הרמטכ”ל ואני מניח שאם ביבי מכשיר את התנועה האסלאמית, אנשים שרק לפני שנתיים עבאס נסע להתחבק ולהתנשק עם ראשי חמאס הנמצאים שם, עם חאלד משעל אז שיפסיקו לבלב לנו את המוח”.

אמרת שלא תשב עם תלמידו של הרב כהנא איתמר בן גביר אבל עיתון הארץ אמר שהיית חבר בתנועה.

“כל מה שמפורסם ב’הארץ’ בהקשר של אביגדור ליברמן, אני יכול רק לצטט את הקלטת שפורסמה ברבים ששם נאמר על ידי 2 עיתונאים בכירים, כולל חיים לוינסון, שמה שמעניין את עיתון הארץ זה הראש של ליברמן, אנחנו חייבים את הראש של ליברמן. לגופו של עניין הכול כמו שמתפרסם שם בהקשר שלי שקר וכזב”.

לא היית חבר מעולם בתנועת כך?

“שקר וכזב, בדיות, מעולם”.

איתמר בן גביר פסול?

“איתמר בן גביר כמו כל החבורה שם זה חבורת משיחים וגם פה צריך להבין מה זו תנועת נעם, אחת המרכיבות של אותה רשימה. הרי המנהיג הרוחני שלהם, הרב טאו, תקראו מה שאומר – השכלה לאישה פוגעת באיכות החיים של האומה. מקומה של האישה בבית ולא במרחב הציבורי. הרי זה המאה השלישית לפני הספירה, לא המאה ה-21. חבורת משיחים הזויים שגם נתניהו רוצה אותם, רוצה את סמוטריץ’ כשר המשפטים, את איתמר בן גביר כיו”ר ועדת חוק ומשפט”.

גם סמוטריץ’ פסול?

“כמובן, כל החבורה הזאת, אני מציע שתקריאו פעם את המצע, כל מה שכותב המנהיג הרוחני שלהם”.

אם נתניהו ייגש אליך אחרי הבחירות ויציע לך להיות שר המשפטים?

“נתניהו חייב ללכת הביתה. שלוש פעמים מנעתי מעם ישראל הקמת ממשלה חרדית משיחית וזה תפקידנו. נתניהו לא  בא בחשבון בשום וריאציה. צריך להגיד לו תודה יפה על כל מה שעשה ויש לו זכויות ושישחרר. שיעזוב אותנו, נסתדר בלעדיו”.

מי שמפעיל את מתנגדי החיסונים זה מחנה רק לא ביבי?

“צריך להטריד אותנו אותה אישה שנרצחה והממשלה עד עכשיו מסרבת להעביר תקציבים למאבק באלימות נגד נשים, תקציבים שהממשלה התחייבה. עד היום כבר שבועיים וחצי נשיא ארה”ב עדיין לא הרים טלפון לראש ממשלת ישראל. מה קורה עם מערכת החינוך צריך להטריד אותנו, עם התלמידים והמורים וההורים. אף אחד לא יודע איך להתארגן”.

אתה אמרת שרק עשרה בני אדם ימותו מקורונה.

“כולם תלכו ותתחסנו, אני התחסנתי פעמיים. אין אף אחד במפלגה שלי שאומר אחרת, יש את אלי אבידר שמאמין ביוגה ובטבעונות ומלינובסקי התחסנה בעצמה. לכו להתחסן”.

איך אתה מסביר את אי העלייה בסקרים.

“סקר זה כלי חשוב אבל אל תיקחו את זה ברצינות יתר. כל מי שמסתכל על הסקרים והפערים, ראינו גם במעריב, ערוץ 12 ו-13, לא רק הבוחרים מבולבלים גם הסוקרים, כנראה יש יותר מדי התלבטויות. מה שאני יכול להתחייב שאנחנו נגיע למספר דו ספרתי, יש לי מספיק ניסיון ואין חכם כבעל ניסיון”.

אתם על 8-7.

“אנחנו נגיע למספר דו ספרתי, אני יודע לקרוא את המפה היטב. כבודם של הסוקרים במקומם מונח, אבל זה לא תורה מסיני. ראיתי שהסוקרים מבולבלים אז ניקח את זה בעירבון מוגבל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשפוז בכפיה
    07/02/2021 14:49
    איתן
  1. ליברמן המטורלל נהנה מאד מהמצב המביך של בחירות חוזרות
    כי בלאו הכי אין לו מה לעשות את המנדטים שלו הוא לא מתכוון לעזור לאף אחד
    כי הרי הוא נגד כולם,אז מחפש להגדיל את המפלגה שלו עם עוד כמה סוררים וגנבים
    כפי שהיה בעבר ,ולא מעבר לכך

  2. ליברבלוף
    11/02/2021 17:44
    פרופסור לס
  3. חחחחחחחחחחח