השחקן אביב אלוש: ‘חלקים בגוף שלא דמיינתי שיכולים לכאוב’ I צפו

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות תיאר השחקן שהתחזק בשנים האחרונות: "זה לא צחוק הקורונה הזאת, עברתי עכשיו כמה לילות לא קלים, אני עוד ברוך השם קיבלתי את זה קל, אבל זה כאבים שלא הכרתי" • ומה הוא מבקש?
אבי כץ
כ"ה שבט התשפ"א / 07.02.2021 00:50

השחקן אביב אלוש נדבק בנגיף הקורונה ומפציר בעוקביו ברשתות החברתיות להקפיד על הנחיות הריחוק החברתי, לחבוש מסיכה ולא להתקהל.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

“זה לא צחוק הקורונה הזאת, עברתי עכשיו כמה לילות לא קלים, אני עוד ברוך השם קיבלתי את זה קל, אבל זה כאבים שלא הכרתי, זה חלקים בגוף שלא דמיינתי שיכולים לכאוב”, סיפר השחקן שהתחזק בשנים האחרונות.

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות הוסיף: ״תשמעו, חייבים לשמור על עצמינו ועל אחרים, אני אוכל את הכובע לא בגלל שלא נשמרתי או נזהרתי, נזהרתי ונשמרתי בכל מקום ובציבור, אבל כנראה שלא מספיק ולא תמיד עם מסכה ומרחק והנה זה הגיע אלי”.

אלוש הוסיף: “אחד השיעורים הגדולים פה זה ‘ואהבת לרעך כמוך’, כי לא משנה איפה אתה נמצא אנחנו צריכים להישמר, גם כשזה לא נוח לנו ושזה מציק לנו, צריכים להישמר בשבילנו ובשביל אחרים, תראו מה קורה פה, התחלואה מטורפת, קצב הידבקות מטורף, כמות הנפטרים כל היום זה פשוט קורע את הלב.

״חייבים שכל אחד יקח אחריות אישית, כל היום אנחנו עסוקים בלהאשים אחד את השני, חלאס עם זה. מספיק. רק עם אהבה בלב ננצח את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני הייתי מקליט
    07/02/2021 12:17
    שמעון ביטון
  1. קצת להתייחס לאחר לייק