בתום חיפושים: גלית צרפתי ובנה בן ה-5 נמצאו בריאים במסתור בצפון הארץ

חיים טוויל
|
כ"ג שבט התשפ"א / 05.02.2021 14:01
בתום מאמצי חקירה נרחבים שנמשכו לאורך הלילה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר בצפון הארץ את המיקום בו נמצאת האם יחד עם בנה – שנעלמו לפני כשבועיים • בצהרים  הגיעו למקום שוטרים שאיתרו את שניהם בריאים ושלמים

בתום מאמצי חקירה וחיפושים נרחבים של המשטרה, אותרו בצהרים האם גלית צרפתי ובנה בן ה-5, כשהוא בריא ושלם.

אמש עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פעלו חוקרי המשטרה במספר מישורים במקביל לפעילות החיפושים הנרחבת שנערכה אחר האם ובנה, שבמהלכה נעצרו לחקירה שתי נשים תושבות המושב כוכב מיכאל.

בתום מאמצי חקירה נרחבים שנמשכו לאורך הלילה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר בצפון הארץ את המיקום בו נמצאת האם יחד עם בנה. בצהרים  הגיעו למקום שוטרים שאיתרו את שניהם בריאים ושלמים.

החקירה בפרשה התנהלה מזה כשבועיים תחת צו איסור פרסום, ונועדה לאתר את הילד לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקתו של אביו.

אמו של הילד לא קיימה את צו בית המשפט ומאז נעלמו עקבותיה, וכן עקבותיו של הילד.

“מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט”, נמסר מהמשטרה.

גלית צרפתי נעלמה עם בנה מביתם במושב כוכב-מיכאל ב-20 בינואר.

ממשפחתה של האם נמסר ל’כאן חדשות’, כי הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה ותומכת. “גלית שומרת עליו מכל משמר והיא אמא מדהימה ומסורה”, אמרו. “היא לא חטפה ולא נעלמה עם הילד – אלא היא שומרת עליו ויש לה סיבות לכך”.

בני המשפחה הוסיפו כי את החשדות בעניין העבירו לידיעת הגורמים המוסמכים, אך לצערם אלו לא נבדקו לעומק.

“למרות החשדות שהעלתה גלית על פגיעה מצד אבי הילד, בית המשפט פסק נגדה”, המשיכו בני המשפחה. “הדבר פגע בה בצורה משמעותית – מה שגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד. ישנם הרבה מאוד דברים שאנו לא יכולים לפרט מפאת צנעת הפרט”.

הם הדגישו: “איננו יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהם במקום בטוח ושלא חסר להם דבר”.