איך משפצים חלונות אלומיניום, וכיצד נדע מתי לשפץ ומתי להחליף

מרבית מבעלי המקצוע שנביא אלינו הביתה, יחפשו ליקויים ואף ימצאו אותם וכל זאת על מנת לשכנע אותנו לרכוש את הכל מחדש. אז מה עושים?
תוכן שיווקי
כ"ב שבט התשפ"א / 04.02.2021 21:02

ענף הבניה ההולך ומתפתח במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, משתמש באופן קבוע בעבודות אלומיניום במהלך הבניה. כמעט ובכל בית בישראל קיים לפחות התקן אחד העשוי כולו מאלומיניום.

עד כדי כך הדבר נפוץ שכמעט 30% מעלויות הבניה הכלליות הולכות לרכישת התקני אלומיניום. החל מתריסים, פרגולות, מסגרות ומעקות.

סגנונות העיצוב של האלומיניום מציעים אפשרויות אינסופיות ומשתנות מפרויקט לפרויקט.

יחד עם זאת, כאשר רוכשים דירה, מבצעים שיפוץ או מרעננים את הבית, מן הסתם נרצה לשדרג את התקני האלומיניום שלנו.

מרבית מבעלי המקצוע שנביא אלינו הביתה, יחפשו ליקויים ואף ימצאו אותם וכל זאת על מנת לשכנע אותנו לרכוש את הכל מחדש.

כיצד נדע מתי לשפץ ומתי להחליף את כל האלומיניום?

על מנת להחליט על שיפוץ החלון או החלפתו יש להבין את מהות הליקוי. נציג סוגי ליקויים שונים:

אי עמידה בתקן – התקן הישראלי מקפיד מאד על יצרני ומתקיני האלומיניום ונחשב מהגבוהים בעולם. אי עמידה בדרישות התקן יגרום עם הזמן לפגיעה בתפקוד החלון במקרה הטוב (רעשים, רוחות, קור וחום) אך עלול להוביל למצבי מסכני חיים ופגיעות ממש. ולכן חשוב לוודא שהחלון עדיין עומד בדרישות התקן.

המשתמשים – אינו דומה התקן אלומיניום המיועד לבתי עם ילדים להתקן אלומיניום במשרד. לכל אחד ואחד מהם יש סטנדרטים משלו ולכן חשוב להבין לאיזה משתמשים מיועד התקן האלומיניום.

תכתיבי מזג אוויר – יש לוודא שהחלונות ודגם המוצר עדיין עומדים בדרישות התקן הישראלי בהתאם למפת הרוחות, כיוון ועוצמת הרוחות באזור ההתקנה.

סגנון העיצוב – לא תמיד מה שאתם אוהבים מבחינה עיצובית, מתאים לדרישה ולחוזק הרצוי. ולכן ייתכן שהחלון הישן אינו מוצא חן בענייכם אך לא תוכלו להחליפו למשהו עדכני יותר בלי להתאים לו את החוזק הרצוי.

בידוד רעשים – מדובר באחת מההחלטות המשמעותיות שתקבלו האם להחליף את החלון כולו או לשפץ אותו. ייתכן ובעל המקצוע ימליץ לכן על שיפוץ החלון אך יש לוודא שהשקט הנדרש בבית או במשרד יהיה כראוי.

אז איך משפצים חלונות אלומיניום

הגעתם להחלטה על שיפוץ החלון, ואתם רוצים לדעת איך משפצים חלונות אלומיניום.

חידוש החלון יהיה חסכוני מאד וישנה לכם את מראה הבית. עליכם לבחור את הגוון הרצוי במראה החדש. וחברת השיפוץ תצבע לכם אותו בצבע מיוחד מונע התחמצנות. ניתן להחליף רק את המסגרת או רק את החלון עצמו.

במידה ופרופיל מסוים נפגע, יהיה אפשר להחליף רק את הפרופיל הפגוע. זו בהחלט עבודה לבעלי מקצוע ולא כל אחד יכול לבצעה.

אם כבר אתם משפצים חלונות אלומיניום, לא יזיק לכם להחליף את כל צירי הפתיחה ואפשר אף לשנות ממנגנון פתיחה למנגנון הזזה ולהיפך. ניתן אף לצבוע רק את הצד הפנימי של החלון ולא לפגוע במראה החיצוני של הבניין.

כשמשפצים חלונות אלומיניום, יש לפרק את החלון ממקומו ולהעבירו לבית מלאכה להסיר לכלוך וצבע. לאחר מכן יעבור התריס שלכם מקלחת צבע בהתזה וייבוש מלא של כל חלקיו. רק לאחר השלמת המלאכה, יוחזר החלון למקומו בעיצובו החדש.

בשיתוף  https://eurostyle.co.il/

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות