‘התנצלתי מכל הלב’: משה גפני נפגש עם יאיר בר-אל והוריו • צפו

אשת התקשורת שרי רוט, שהכתבה המטלטלת שפרסמה בחרדים 10 על יאיר בר-אל, הנער המתמודד מב"ב שגפני זעק "הוא משלנו!" - הפגישה בין הח"כ למשפחת הנער • גפני הבטיח להתגייס לפתרון הבעיה הכאובה • הכתבה גררה אלפי תגובות מצד כל העוסקים עם הנוער המתמודד והוריהם
חרדים 10
כ"ב שבט התשפ"א / 04.02.2021 14:39

חשיפת חרדים 10:  יו”ר ‘דגל התורה’, ח”כ משה גפני, נפגש בצהרים (חמישי) בלשכתו בבני ברק עם הנער יאיר והוריו גל וליאת, כדי להיכנס לעובי הקורה ולנסות לעזור ולסייע לנערים ונערות המתמודדים.

הנער שמוישה גפני זעק: “הוא משלנו!” • סיפורו של יאיר בר-אל

את הפגישה יזמה אשת התקשורת שרי רוט מחרדים 10, שהכתבה שפרסמה השבוע כאן באתר גררה אלפי תגובות ועוררה טלטלה בקרב כל העוסקים עם הנוער המתמודד והוריהם.

רוט מסרה להורים הכאובים את מספרי הטלפון ואמצעי הקשר של רוב עוזרי הח”כים החרדים. היחיד שהגיב להם היה יו”ר ‘דגל’.

בפגישה עם גפני, שהכה על חטא בנאום במליאה והכריז על הנער “הוא משלנו!”, השתתפו גם מנכ”ל ‘החינוך העצמאי’ הרב אליעזר סורוצקין, הרב נפתלי פכטר וצוות לשכתו של גפני.

במהלך הפגישה סיפרה האם ליאת על בנים ובנות שישבו אצלם בחצר ב’זולה’ שהקימו, מאחר שלחלקם אין בתים. היא סיפרה, בין היתר, על ילדה שהוריה זרקו מהבית, הסבתא לקחה אליה – אבל בגלל הקורונה הוציאה אותה, והיא ברחובות. “אני לא רוצה להגיד לאן היא מתגלגלת”, אמרה ליאת.

גפני אמר: “תפסתי את עצמי, רק רגע, אני מוציא אנשים מחוץ למערכת? ואז אמרתי את מה שאמרתי בכנסת. אמרתי את זה מכל הלב, לא חיצונית, זה לא דבר מקובל שחבר כנסת עולה במליאת הכנסת ואומר ‘אני מבקש סליחה, אני מתנצל’, זה לא דבר שקורה בכל יום, וזה היה דבר אמיתי. אני לא מטאטא את העניין. ואז אמרתם שאתם רוצים לבוא, אז אמרתי שתבואו ואני רוצה לשמוע אתכם”.

האמא: “תודה רבה, אנחנו מעריכים את זה, זה באמת לא מובן מאליו. האמת היא שהאמירה הזו לא הייתה בשביל לפגוע אלא אולי קצת בשביל לזעזע. אני לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יתחברו לדברים שכתבתי. עצם העובדה שהווטסאפ הזה, ואני אפילו לא פרסמתי את זה בפייסבוק כי אין לי פייסבוק, עצם העובדה שהווטסאפ הזה הגיע אליך זה אומר שהרבה אנשים הזדהו עם הדברים. זה באמת כואב. כי פעם הייתה איזו שהיא מחשבה שהם מחוץ למחנה, היום מתברר שיש יותר ויותר נערים ונערות כאלו”.

במהלך השיחה הנער והוריו גפני הבטיח  להיכנס לעובי הקורה ולנסות לעזור ולסייע לנערים והנערות, שחלקם אף גורשו מבית ההורים.

לפי לשכתו של גפני, בימים הקרובים הוא צפוי לשוחח בנושא עם ראשי הערים החרדיות ועם ראשי ארגוני הנוער בסיכון, כדי למצוא פתרון לבעיה הכאובה.

כזכור, במליאה הכריז גפני, לאחר שקיבל את מכתה של האם ליאת – בהתרגשות: “אני מכה על חטא. הייתי צריך לחשוב על האמא בבני ברק, שמזילה דמעות על הבן שלה, והנה עומד פה גפני ואומר שהוא לא משלנו. הוא, משלנו!” –  שאג גפני במליאה מול הח”כים. “ואנחנו צריכים לדאוג לו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחירות בפתח
    04/02/2021 15:53
    דודי
  1. הייתי שמח לראות תמונות אלו, לא בתקופת בחירות…

  2. תגובה
    04/02/2021 16:41
    אלי
  3. כל הכבוד לח”כ גפני שבאמת רואים עליו כמה זה כאב לו וכמה זה הציק לו באופן אישי המקרה הזה הוא באמת ראוי לשבח וזה נותן סיבה טובה לתמוך בו בבחירות הקרובות
    כאלה נציגים אנחנו צריכים שיהיו בכנסת

  4. גפני, שיחקת אותה
    04/02/2021 18:03
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. לא התעלמת וביקשת סליחה
    בזה נמדד אדם!

    מעריכים מאוד!