עיצוב פנים ומדידות של דירות: מה צריך מהתכנון ועד הביצוע

כשזה מגיע לשיפוץ, לעיצוב פנים ולמדידות של הבית - פתאום כולם חכמים גדולים, לכל אחד יש מה לומר והבלבול גדול • לכן חשוב להביא בעלי מקצוע טובים, מעצבי פנים איכותיים ומודדים בעלי שם
תוכן שיווקי
כ"א שבט התשפ"א / 03.02.2021 17:36

ערב פסח מתקרב, הבית כבר מזמן יצא מהאופנה והגיע הזמן להשתדרג. צעד קטן של החלטה משמעותית ואתם נכנסים לעולם השיפוץ, העיצוב והמדידה של הבית.

לא בא לכם לחזור על טעויות שעשיתם או להיות המתנסים הראשונים של שיפוצניקים כאלה או אחרים. אבל שום דבר לא ימנע ממכם להתקדם אל היעד הבא: חידוש הבית כיאה לדרישות הזמן והשכלולים, בלי לפסוח על קו העיצוב המושלם והעדכני ביותר.

it’s not my business

אנו אנשי משפחה מדהימים, אב ואם למופת. מנהלים נפלא את אורח חיינו ועודים קשה למחייתנו. תשאלו עלינו בעבודה ויגידו רק שבחים, אבל מה לעשות…. תחום הבניה, השיפוץ והעיצוב רחוק שנות אור ממה שאנו עושים יום יום. מספיקה טעות קטנה, ונצטרך להיקלע לחובות נוראים. מספיק בעל מקצוע אחד שהפיל אותנו בפח ובמקרה הטוב נחיה שנים מספר באתר בניה.

Planning

תכנון נכון של תהליך השיפוץ הוא החלק החשוב ביותר בכל התהליך. דבר שייתכן מראש ימנע מאיתנו להתחיל בפרויקט אך אם זו ההחלטה שקיבלנו, סימן שאנו באמת לא ערוכים למבצע המורכב הזה.

שבו עם דף, עט, ובצעו מדידה של הבית. החליטו מה הכיוון הכללי בתכנון החדש. אל תתביישו להתקשר ולהתייעץ בעלי מקצוע המתמחים בעיצוב פנים ומדידה של דירות. אנשים אלה ישמחו לתת לכם מענה ולספק לכם את הביטחון שאתם ברך הנכונה (לא יזיק אם תזמינו אותם תמורת תשלום – לא תתחרטו).

כיתבו ביומן את כלל הפעולות העתידיות להתקיים בימי השיפוץ והשתדלו לקחת טווח ביטחון גם בהיבט של תכנון היומן וגם בהיבט התקציבי.

Pessimism is good

ככל שתקחו טווח סיכונים רחב יותר, כך תגדילו את התקציב ואת לוח הזמנים. לאחר השיפוץ, לא תפסיקו להודות לעצמכם (וגם לי…) על הפאסימיות הזו. יישאר לכם כסף בצד לפינוקים שלא חשבתם עליהם ולוח זמנים מרווח המספק חשיבה רגועה וללא לחץ.

Exactitude

“אין חכם כבעל ניסיון…” כולנו מכירים את הניב הזה ואף משתמשים בו באופן תדיר. אבל כשזה מגיע לשיפוץ, לעיצוב פנים ולמדידות של הבית, פתאום כולם חכמים גדולים, לכל אחד יש מה לומר והבלבול גדול. בדיקה קצרה תגלה לכם שמתוך מכלול הדעות שאתם שומעים, כמעט כולן ללא ניסיון אמתי וראיה נכונה על עולם השיפוץ, המדידה ועיצוב הפנים של דירות.

וכשמדובר בדיוק, רק בעל נסיון ייחשב לחכם ולכן חשוב להביא בעלי מקצוע טובים, מעצבי פנים איכותיים ומודדים בעלי שם.

!…Do not lose your sanity

קרה לכם פעם שהילד חזר עם קצת חול בנעלים?! בוץ משלוליות?! סביר להניח שהדעת וההיגיון יצאו אצלכם לחופשה לפרק זמן לא ידוע.

אבל הפעם, בהחלט אל תשחררו אותם, עבודת השיפוץ מקצועית ככל שתהיה, הינה עבודה מלכלכת ולא נעימה. אז תהיו מוכנים לכך, תקבלו בהיגיון ובהבנה כל בלאגן שתראו כל עוד בגדר הנורמה (ויש המון נורמות בתחום הזה…). אז אם אתם חסרי שליטה ואם יש לכם תקציב… תצאו מהבית לשכירות של כמה שבועות ותחזרו אחרי שהכל נקי ומסודר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות