עבודות סנפלינג והדרכות עבודה בגובה: איך בוחרים נכון?

איזו חברת עבודות בגובה תתאים למשימה מבחינתכם? ולמה רצוי מאוד לברר האם עובדי החברה עובדים עם ביטוחים כמה שיותר מקיפים?
תוכן שיווקי
כ' שבט התשפ"א / 02.02.2021 16:36

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהרבה מאוד חברות מציעות שירותי עבודה בגובה, ובנוסף חברות לביצוע איטום קירות חיצונים בסנפלינג ויש לכך סיבה טובה.

העניין הוא שהיום בונים עוד ועוד בניינים מאוד גבוהים ולכן ברור מדוע הדרישה לעובדים שיכולים לבצע תיקונים שונים בגובה זה עניין שרק הולך וגדל.

מצד שני, לבצע עבודות סנפלינג בגובה זה לא משהו פשוט כל כך, כי מעבר לציוד הטוב ביותר שקיים, צריך גם להכיר את כל נהלי הבטיחות. לכן עבודות סנפלינג והדרכות עבודה בגובה זה משהו שהולך ביחד, ובמילים אחרות: כל חברה שמציעה שירותי עבודות בגובה, חייבת להוציא את העובדים שלה להדרכות.

בקורסים שונים שעוסקים בעבודות בגובה מדברים על נושאים חשובים ומורכבים, כמו למשל: ציוד מגן אישי שמיועד לעבודות מהסוג הזה והדרכות לגבי מצבי עבודה שונים. למשל: עבודה עם סולמות, עבודה מעל מבנה קונסטרוקציה, עבודה מעל גגות ועוד.

איזו חברת עבודות בגובה תתאים למשימה מבחינתכם?

כאשר מדברים על תחום כמו עבודות סנפלינג והדרכות עבודה בגובה רואים שיש לא מעט אנשי מקצוע מובילים שיכולים להציע את השירות הזה. אומנם זה חיובי מאוד, כי זה אומר שיש בחירה גדולה, אך מצד שני, זה גם אומר שצריך לבדוק היטב במי בוחרים למשימה.

אם, חלילה, תעבדו מול חברה שלא שולחת את העובדים שלה להדרכות עבודה בגובה בכל פרק זמן מסוים, אתם עלולים לא לצאת מרוצים בכלל. חברות כאלה לוקחות סיכונים מיותרים, אז למה לעבוד מול מישהו שאינו רציני? כולנו יודעים שרוב תאונות העבודה שמתרחשות בארץ קשורות בדרך כזו או אחרת לעבודות בגובה.

לכן, אם אפשר לעבוד מול חברה שמקפידה על הטוב ביותר ומכבדת את כל נהלי העבודה שנכתבו בדם, מה פתאום שתתפשרו על משהו אחר? רצוי מאוד לברר האם עובדי החברה עובדים עם ביטוחים כמה שיותר מקיפים, כי כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאתם בוחרים באנשי מקצוע שבאמת אפשר לסמוך עליהם.

האם עבודות סנפלינג בגובה עולות הרבה?

תחום של עבודות סנפלינג והדרכות עבודה בגובה, כאמור, יש לא מעט חברות מקצועיות שנותנות שירות ולכן ברור מדוע יש גם תחרות לא קטנה ביניהן.

זו הסיבה שבגללה כדאי לבדוק על איזה מחירים מדובר ואיפה יחכה לכם הדיל הכי מוצלח שיש, כי אומנם תרצו לקבל שירות מוביל ומקצועי, אך האם זה אומר שצריך לשלם מחיר מאוד גבוה? התשובה היא לא. לא תמיד כאשר משלמים על עבודות סנפלינג בגובה מחירים שהם פי שניים לעומת המחיר הממוצע בשוק, זה אומר שהתוצאה תהיה יותר טובה או שהעבודה תתבצע בצורה בטיחותית יותר.

לכן יש טעם לדבר עם הנציגים של כמה חברות שונות, לראות על איזה עלויות מדובר וכך לבחור את מה שנכון יותר עבורכם גם מבחינת התשלום שאתם עומדים לשלם בסופו של דבר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות