“לא תקבלו שירותים מהעירייה”: ראש העיר איים על סרבני החיסונים

ליאיר רביבו, ראש העיר לוד, נמאס להתקשר בכל בוקר לנחם את משפחות נפטרי הקורונה - והוא מבטיח להטיל סנקציות נגד תושבים שלא יתחסנו • ''אין חובה להתחסן, אבל מי שלא רוצה להתחסן שיישב בבית. הכל בסדר. אנו לא נסכן את בריאותם של עובדי העירייה"
חרדים 10
כ' שבט התשפ"א / 02.02.2021 02:20

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, עורר היום (שני) סערה, לאחר שאיים על תושבי העיר שבחרו שלא לקבל את החיסון נגד קורונה, כי יפעיל סנקציות נגד כל מי שיסרב להתחסן.

הטכניון קורא לך להצטרף: מלגת קיום ומימון מלא עם ליווי אישי

כנסו: הרשמה למעונות היום לשנת הלימודים תשפ”ב עוברת לאונליין

בין הסנקציות: תושבים שלא יתחסנו נגד קורונה לא יקבלו שירותים מהעירייה, ולא יוכלו לרשום את ילדיהם למוסדות החינוך.

במהלך ביקור במתחם החיסונים בשכונת גני אביב בלוד – אמר ראש העיר הפעלתן: “עיריית לוד תגבש רשימה של סנקציות. מי שלא יתחסן לא יוכל לקבל שירותים מהעירייה. ילדיו לא יוכלו להגיע למערכת החינוך, סייעות לא יוכלו לעבוד, לא יוכלו להגיע לשוק העירוני שייפתח, ועוד דברים שנפרסם אותם. מי שלא התחסן או לא החלים מקורונה לא יוכל לקבל שירותים”.

אחרי שנמתחה עליו ביקורת, רביבו סיפר שהוא נאלץ להתקשר בכל בוקר לנחם את משפחות נפטרי הקורונה.

”אין חובה להתחסן, אבל מי שלא רוצה להתחסן שיישב בבית”, קבע. “הכל בסדר. אנו לא נסכן את בריאותם של עובדי העירייה בקבלת קהל בגלל מי שבוחר במודע לא להתחסן”.

מעיריית לוד נמסר בתגובה: “כל מהלך, הסברתי או הרתעתי, אשר יכול להביא למיגור נגיף הקורונה בארץ בכלל ובלוד בפרט הוא מבורך. ראש העיר יאיר רביבו ביקש להדגיש את חשיבות החיסונים בתקופה זו שבה הנגיף ממשיך להכות בנו ללא רחם עם שיעור נדבקים גבוה בעיר לוד, עם ממוצע של 100 מאומתים ו-2 נפטרים ביום, אך עם 25% אחוז התחסנות בלבד, כשמודיעין השכנה, למשל, חצו את ה-50%.

”דבריו של ראש העיר נאמרו כדי להגביר את המודעות, לעודד התחסנות ולסייע לתושבי העיר לחזור לשגרה, ולכן העירייה תגבש שורה של הגבלות למי שלא יציג דרכון ירוק ואשר אינן סותרות את החוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פאשיסט
    02/02/2021 02:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פאשיסט.