קידום אתרים לעסקים קטנים: איך עושים את זה?
טיפ מספר 1 – ייצרו תוכן
אין ספק שבכל הקשור לקידום אתרים בכלל, וקידום עסקים קטנים בפרט, התוכן משחק תפקיד חשוב מאד בתהליך.
מטרתו העיקרית של התוכן הוא לתת לגוגל הרגשה שיש לכם אתר שמתחדש ומתעדכן בדרך קבע, גוגל אוהב אתרים כאלה ומדרג אותם גבוה ביחס למתחרים.
יש לקוחות שנחשבים מאד עצמאיים והם אלה שכותבים לעצמם את התוכן ורק שולחים אותו למקדם האתרים שיעלה אותו לאתר.
לעומת זאת, יש את הלקוחות שפשוט משלמים למקדם האתרים את התשלום החודשי שהם סגרו עליו ונותנים לו לעשות את העבודה.
בסופו של דבר, לא משנה איך זה יוצא לפועל ותחת מי יושבת האחריות, האתר שאתם מקדמים צריך להתרפרש על בסיס קבוע.
טיפ מספר 2 – הכירו את קהל היעד
כשאתם נכנסים לפרויקט שנקרא קידום עסק קטן בגוגל, אתם צריכים ללמוד את העסק, את המתחרים שלו ואת הצרכים של הלקוחות.
לכן, אתם צריכים לעשות מחקר מילות מפתח ולהבין באילו ביטויים משתמשים הלקוחות שחיפשו את אותו המוצר.
ככל שתשקיעו יותר במחקר מילות המפתח, כך הקידום שלכם יהיה אפקטיבי יותר והתוצאות לא יאחרו לבוא.
טיפ מספר 3 – שלבו סרטוני וידאו
מקדמים אתר של עסק קטן? אין ספק שהמשימה הכי גדולה שלכם היא ליצור עניין בקרב הלקוחות, אחרת אתם עלולים לאבד אותם בשניות.
וכשאנחנו מדברים על עניין אנחנו מדברים על אחוז נטישה נמוך. מה זה אחוז נטישה? כמה גולשים הגיעו לאתר שלכם ועזבו אותו אחרי X זמן.
אם גולשים יגיעו לאתר שלכם ולא ימצאו בו את המענה לצרכים שלכם, או שלא תגרמו להם להביע עניין, הם פשוט ילכו למתחרים.
לכן, שלבו כמה שיותר סרטוני וידאו, שהאפקטיביות שלהם ביצירת עניין בקרב הגולשים היא מוכחת. היום גולשים רוצים לקבל את הכל כאן ועכשיו, במהירות, ווידאו הוא הדרך לעשות זאת.
טיפ מספר 4 – פרסמו ברשתות החברתיות
נפתח בשורה התחתונה – אם אתם לא נמצאים ברשתות החברתיות, אתם פשוט לא קיימים. אז כן, מעבר לקידום ממומן או קידום אתרים אורגני בגוגל, היום הרשתות החברתיות משחקות תפקיד מאד חשוב בכל הקשור לקידום אתרים לעסקים קטנים.
יש לכם אתר של עסק קטן? הקפידו להעלות פוסטים לפייסבוק, לאינסטגרם ואפילו לטיקטוק. כמובן שאתם צריכים לבחור את סוג הפלטפורמה והפוסטים שאתם מעלים לפי קהל היעד שלכם, אך לא תאמינו איך ההשקה שלכם יכולה להניב פירות ובמהירות.
טיפ מספר 5 – קדמו את האתר בגוגל
אתר האתר של העסק שלכם אתם חייבים לקדם בגוגל, מכיוון שדרך מנוע החיפוש הזה תוכלו להרחיב בצורה משמעותית את החשיפה שלכם ללקוחות חדשים.
יש לכם למעשה שתי אופציות, לקדם באמצעות מודעות ממומנות או לבצע קידום אורגני.
באמצעות הקידום הממומן אתם פשוט יכולים לשלם כסף על מנת להופיע במודעות (הפרסומות) הכי עליונות בגוגל. זה מעולה, אך קחו בחשבון שמדובר בקידום לטווח קצר ופוטנציאל הרווח שלו קצת מוגבל.
לעומת זאת, תוכלו לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני. מקדם האתרים שלכם יוכל לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן ייעודי ומילות מפתח נכונות, על מנת לגרום לגוגל להבין שמדובר באתר סמכותי וידרג אותו כמה שיותר למעלה.
כמובן שמקדמי אתרים מנוסים ומקצועיים, כמו דניאל זריהן למשל, ימליצו לכם על שילוב של שתי השיטות על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
תגובות
אין תגובות