סער מתרברב: ‘קיצצתי תקציב למוסדות חרדים שלא לימדו ליב”ה’

יו"ר 'תקווה חדשה' התפאר ותיאר כיצד קיצץ למוסדות חינוך חרדיים, בעת שכיהן כשר חינוך - למרות מחאות מצד המפלגות החרדיות • הח"כ לשעבר, שממשיך לצנוח בסקרים: "אני לא תלוי במפלגות החרדיות. נתניהו תלוי במפלגות החרדיות כי זו האפשרות היחידה שיש לו להקים קואליציה"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התשפ"א / 28.01.2021 14:56

על רקע ההסתה נגד הציבור החרדי: יו”ר תקווה חדשה, גדעון סער התרברב היום (חמישי) ותיאר כיצד קיצץ למוסדות חינוך חרדיים, בעת שכיהן כשר חינוך – למרות מחאות המפלגות החרדיות.

חרדי? זה מוסד הלימודים היוקרתי שמוכן לתת מלגת קיום ומימון מלא

בנאום שנשא בכנס ‘המכון למחקרי ביטחון לאומי’ באוניברסיטת ת”א, התייחס סער לסוגיית האכיפה השוויונית.

“צריכה להיות אכיפה שוויונית בכל המגזרים – זה לא משנה אם זה בית ספר שאסור שיהיה פתוח במגזר החרדי או חתונה במגזר הערבי. מדינה מתוקנת מבוססת על העיקרון של שוויון בפני החוק – אני לא אתפשר על העיקרון הזה”.

בהמשך התפאר בקיצוץ שביצע בעת שכיהן כשר חינוך למוסדות חינוך חרדים: “כאשר הייתי שר חינוך ב-2010 ראיתי בדוחות פיקוח שאין קיום של חובות הליבה בבתי ספר מסוימים – קיצצתי את התקציבים למרות שהמפלגות החרדיות היו בקואליציה, למרות שהותקפתי על זה. כי יש עקרונות שהם מעל היערכות פוליטית”.

סער, שממשיך לצנוח בסקרים, הוסיף,  כי אינו תלוי במפלגות החרדיות.

“אני לא תלוי במפלגות החרדיות. נתניהו תלוי במפלגות החרדיות כי זו האפשרות היחידה שיש לו להקים קואליציה, אין לו אפשרות אחרת וכך זה גם נראה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות