עבאס: ‘מצפים ליום שיהיה מהפך, אבל זה לא בא, נתניהו לא נופל’

יו"ר מפלגת רע"ם: "הרשימה המשותפת נמצאת במבוי סתום. בואו נמצא גישה אחרת. בואו נשאיר ליהודים להחליט מי הם רוצים כראש ממשלה, נשנה את האישיו ולא את האיש"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשפ"א / 27.01.2021 11:22

יו”ר מפלגת רע”ם, ח”כ מנסור עבאס, התייחס הבוקר (רביעי) למחלוקת המחריפה ברשימה המשותפת.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’ אמר חבר הכנסת: “הרשימה המשותפת נמצאת במבוי סתום. בואו נמצא גישה אחרת, אנחנו נעשה את המקסימום כדי לשמור על המשותפת”.

הוא הוסיף: “אנחנו מסכימים אחד עם השני בעניין מה שאנחנו רוצים, אבל אנו חלוקי דעות איך להשיג את היעדים שלנו. במשך שנים ניסינו שיטה מסוימת שלא רק מדירים אותנו, אלא גם אנחנו מדירים את עצמנו. אנחנו לא לוקחים אחריות על עצמנו ולא פועלים בצורה נמרצת ויוזמת בפוליטיקה. יושבים על הגדר ומצפים ליום שבו יהיה מהפך בפוליטיקה הישראלית – אבל היום הזה לא בא, נתניהו לא נופל”.

הוא הציע: “בואו נקבל את המערכת הפוליטית כמו שהיא וננסה למצוא לעצמנו מקום לפתוח אופציות חדשות. בואו נשאיר לחברים היהודים להחליט מי הם רוצים שיעמוד בראשות הממשלה. נשנה את האישיו ולא את האיש”.

לדברי עבאס, כל צורת ההתנהלות של רע”ם שונה מזו של יתר המפלגות המרכיבות את הרשימה. “ההליכה לבחירות הייתה מוקד המחלוקת בתוך הרשימה. אנחנו חשבנו שזו טעות”, אמר עבאס.

לדבריו, “יש אנשים שאומרים שההמלצה על גנץ הייתה טעות, אפילו בל”ד התנצלו בפני הציבור הערבי על כך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות