בני גנץ משתלח: ‘מיקי בעעעע. להקיא’ • זוהר: ‘התנהגות של בריון’

מתקפה חסרת תקדים: כחול לבן השיקה סדרת סירטונים, במסגרת קמפיין 'התחמנים' - נגד ראש הממשלה, הליכוד, שרים וח"כים • הסרטון נגד מיקי זוהר מבחיל במיוחד • הח"כ: "בני, לכתוב על נבחר ציבור 'בעעע להקיא' זו התנהגות של אחרון הבריונים המגודלים, בווטסאפ של הכיתה"
אריה ריבקינד
י"ג שבט התשפ"א / 26.01.2021 19:30

מפלגת ‘כחול לבן’ השיקה הערב (שלישי) סדרת סרטונים, בהם תוקף בני גנץ את התנהלות ראש הממשלה וראשי הליכוד במאבק בקורונה בצורה משתלחת ובוטה.•

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

מדובר במתקפה חסרת תקדים של כחול לבן מבית היוצר של האסטרטג של כחול לבן במערכת הבחירות הנוכחית – ספי שקד, כשהמטרה היא: ‘סיכול ממוקד’ לבכירי הליכוד. 

שני הסרטונים הראשונים שהושקו כוונו לעבר שר האוצר ישראל כת וח”כ מיקי זוהר.

מיקי זוהר הגיב על הסרטון המבחיל: “היי בני, לכתוב על נבחר ציבור ‘בעעע להקיא’ זו התנהגות של אחרון הבריונים המגודלים, בווטסאפ של הכיתה. רציתם להדגים יושרה ונקיון כפיים – זה פחות הצליח הפעם. אפרופו יושר, אפשר להסכים עם עמדותי ואפשר לחלוק עליהן אך בניגוד אליכם, אני אומר אמת ולא מסתתר מאחורי מסכי עשן של יועצי קמפיין”.

בסרטון נוסף נשמע גנץ אומר: “זה עידן של תחמנים, של ממשלה מעוות, של שרים שמפרים בקריצה את החוקים שהם עצמם קבעו. העיקר זה ‘כסף, כח, כבוד’. ערכים זה לחלשים” – בעקיצה ברורה כלפי יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר.

ויש גם הסתה נגד החרדים:

בתגובה מסר ח”כ זוהר: “אחרי שגדעון סער הפיק סרטון גזעני ומתנשא כלפיי וכלפי חברי הליכוד, ואחרי הסרטון השקרי שיאיר לפיד ויש עתיד הפיקו נגדי ונגד חבריי בליכוד, הגיע עכשיו תורם של בני גנץ וכחול לבן לנסות ולהכפיש את שמי על מנת לקושש כמה קולות מהשמאל המפוצל”.

לדבריו, “מי שחושב שהשמצות והכפשות אישיות ימנעו מהם לצלול בסקרים, פשוט מזלזל באזרחי ישראל.

“הציבור חכם ויודע להבדיל בין מפיצי סרטונים, מחוללי סיסמאות ומנפיקי הבטחות לבין מי שמוכיחים את עצמם במעשים ומביאים את התוצאות שחשובות לציבור”.

איש התקשורת ינון מגל הגיב: “500 אלף שח למעין ישראלי עבור חודשיים בקמפיין כרל”שית של בני גנץ, אבל מיקי זהר תחמן – וזה כל הסיפור של ישראל הראשונה והשניה. אצל זוהר זו ‘תחמנות’, אצל גנץ זה טבעי ומובן כי הוא מ’הטובים והנכונים’ בקיצור: ישראל (אבל הראשונה) לפני הכל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני לא מבין
    26/01/2021 20:48
    יוסי
  1. הרי יש לגנץ ים כסף לקמפיין. מה זה העליבות הזו. לא מאמין שיש טמבל אחד שלא רואה את הסתירה הישירה שבין הטפה ליושר לבין קמפיין מטורלל שכזה.

  2. רמת גן
    26/01/2021 23:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. זה נבלה וזה טריפה