בן כספית: לאטום את הת”תים כמו שאוטמים בתי המחבלים

חרדים 10
|
י"ג שבט התשפ"א / 26.01.2021 11:59
איש התקשורת מצפה שראש ממשלה “שלא שבוי של החרדים יישא נאום לאומה ויגיד: ‘כל בית ספר או מוסד שיימצא פתוח ייאטם בבטון כמו שעושים לעוסקים בטרור להבדיל, לא יפעל יותר וינותק מהתקציבים” • מגל: “לא הזכרת שהיתה הלוויה של אלפים ביפו. מה היית אומר אם היתה כזו בב”ב?”

איש התקשורת בן כספית אמר היום (שלישי), במהלך ויכוח עם עמיתו איש התקשורת ינון מגל, בתכניתם המשודרת ברדיו 103FM, כי הוא היה מצפה שראש הממשלה ישא נאום שבו יורה על איטום תלמודי תורה כמו שנעשה לבתי המחבלים.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

“אני רוצה ראש ממשלה שלא שבוי של החרדים לצורך חסינות שלו ממשפט פלילי, ולכן הוא יכול לשאת הבוקר נאום לאומה ולהגיד את הדבר הבא: ‘אני לא אתן שיהיו כאן שתיים או שלש מדינות. כל בית ספר או מוסד חינוכי שיימצא פתוח ייאטם בבטון כמו עושים לעוסקים בטרור להבדיל, ייסגר במנעולים, לא יפעל יותר וגם ינותק מהתקציבים שהוא מקבל”.

ינון מגל התרעם על הדברים והזכיר לו שאמש התקיימה הלוויה של אלפי אנשים ביפו, תוך הפרה מוחלטת של ההנחיות – אולם התקשורת בקושי העניקה אזכור לכך. “מה היית עושה אם היתה אתמול הלוויה של אלפי איש בבני ברק”, הקשה לעברו של בן כספית – שהשיב: “מפזר אותה”.

מגל: “אז איך זה שאנחנו כבר ב-9:20 ולא הזכרת שהיתה אתמול הלוויה של אלפים במגזר הערבי ביפו. אין מסכות, הולכים צמוד, כולם בסבבה. תגיד את האמת: מה היית אומר אם היתה אתמול הלוויה של אלפים בבני רק אחר רב חשוב שנפטר. כיצד היית נוהג אז וכיצד אתה נוהג מול הלוויית הערבים?”.

בן כספית הכחיש את דבריו וטען כי הוא בהחלט נותן על כך את הדעת.