הבעל מתנגד, מותר לאשה להתחסן בלי שיידע? • שו”ת עם הגר”ח I צפו

תיעוד מיוחד: מרן הגר"ח קנייבסקי משיב לסדרת שאלות שמציגים לו מטעם רופאים - על חיסון נשים בהריון ולאחר ההריון נגד נגיף הקורונה • צפו
יוסף גרינבוים
י"ג שבט התשפ"א / 25.01.2021 23:47

לאחר הזינוק בתחלואה בקרב נשים צעירות בהריון, עלו מנכ”ל ‘בוני עולם’ הרב אליקים לבנון ופרופ’ אדריאן שולמן,  יו”ר איל”ה – האגודה הישראלית לחקר הפוריות, ומהמומחים הגדולים בישראל לתחום הפוריות  אל הגר”ח קנייבסקי, כדי  להציג את עמדת הרופאים ולשאול את דעתו כיצד לנהוג בשורה של מקרים הנוגעים לנשים.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

האם לקחת את החיסון בזמן הנקה? מה דין אשה בהריון שהחלימה לפני יותר מחצי שנה? מה דינו של מי שלא מתחסן?  באיזה שלב בהריון מומלץ להתחסן? ומה המשמעות של אשה בהריון שלא מתחסנת?

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה אעשה, לא משכנע.
    26/01/2021 10:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מה שרואים שבאים לרב ואומרים לו דברים ועל פי הדברים הוא עונה. זה לא נראה לא מדעי לא רפואי לא מסתדר עם השכל הישר וההיגיון הבריא. מה נעשה. אני לא טוען כנגד. לא אומר ההפך. אבל כאנשים בעלי תורה שהתחנכנו על פי בחינת כל דבר לעומק והסקת מסקנות מתחייבות, איני רואה כאן. אנא הסבירו לי אבל ברמה מתקבלת על הדעת בבקשה. עם כל היראת הכבוד לתלמיד חכם שבדור!

    • עדי   26/01/2021 12:03

      אתה צודק זה לא נראה אמין אחרי שהיו כמה סרטונים שהרב אמר לא להתחסן.. וגם לאחד אמר להסתכל בפלא יועץ שמשם יוצא שלא צריך להתחסן… עכשיו בני הבית מנסים להוציא כמה שיותר סרטונים שהרב כבייכול אומר אחרת!!