גפני ונאום הקפוצ’ונים: הילדים שלי אשמים? לא יכולים לצאת לרחוב!

ח"כ משה גפני התייחס במליאה לפרעות ברחובות בני ברק והסביר כי המתפרעים אינם חרדים: "לבשו חולצות זהות עם סימון X ושרפו פחי אשפה, ירו זיקוקים לכל עבר, ואני אשם?" • "פתאום עכשיו שהתחלואה שוב גבוהה חזרו לתקוף אותנו. לא אנחנו אשמים, אתם שהכנסתם אותנו לגור בצפיפות כזאת, אתם אשמים"
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשפ"א / 25.01.2021 15:59

יו”ר ‘דגל התורה’, ח”כ משה גפני, נשא בצהריים (שני) נאום נוקב במליאת הכנסת בו טען כי את ההתפרעויות אתמול בבני ברק לא ביצעו חרדים, וכי מתנהל מסע דה-לגיטימציה נגד הציבור החרדי על התפרעויות ושריפת אוטובוסים.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

“כעת מתברר מהצילומים, שנמצאים חבורה של צעירים שבספק אם הם בכלל תושבי בני ברק עם סימון X על הקפוצ’ונים, וכותב הכתב איתי בלומנטל מ’ווינט’, שהוא לא דתי, אלו הם נערי השוליים שהובילו אתמול את המהומות בבני ברק במהלכן שני אוטובוסים נרגמו ואחד מהם אף הועלה באש, לבשו חולצות זהות ושרפו פחי אשפה, ירו זיקוקים לכל עבר, ואני אשם? הילדים שלי אשמים? אנחנו לא יכולים לצאת לרחוב?!

“יש פה משטרה שעושה חקירות אפידמיולוגיות ולא יודעים להביא את החבורת פושעים הללו למאסר? למה אנחנו מקבלים את התדמית הזו? מהפוגרומים הללו השבוע סבלו הציבור החרדי ומי שהיה אמור לטפל בהם זה המשטרה של אמיר אוחנה. בושה שזורקים את זה על הציבור החרדי שהוא ציבור שקט ולא אלים. זה לא דבר חדש כולנו יודעים זאת”.

על חוק העלאת הקנסות אמר: “החוק הזה פסול מיסודו, אם מדובר במצב של פיקוח נפש – לא יפתחו את מוסדות החינוך. אם לא מדובר במצב כזה נראה לכם שהקנס הזה – זה מה שישנה? יש מי שרוצה לעשות על זה הון פוליטי, כולם מדברים על החרדים עכשיו, זה הנושא.

“עברנו שלוש תקופות במהלך הקורונה, בהתחלה היינו בתחלואה גבוהה, אחר כך הגיעה תקופה שהחרדים היו הכי נמוך, לא שמענו מילה אחת בתקשורת על המשפחה החרדית שיש לה שמונה ילדים ושני ילדים נמצאים בבידוד במטבח, ופתאום עכשיו שהתחלואה שוב גבוהה חזרו לתקוף אותנו. לא אנחנו אשמים, אתם שהכנסתם אותנו לגור בצפיפות כזאת, אתם אשמים. ואחר כך מעיזים לתקוף אותנו על דברים שאינם נכונים. עורבא פרח”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות