‘מאפיה, חבורה של שקרנים’: ראש אכ”א נגד הפרקליטות הצבאית

ראש אכ"א מוטי אלמוז תקף בדיון סגור עם חוקרי וקציני מצ"ח את הפרקליטות הצבאית: "אל תקשיבו לפרקליטים הצבאיים, הם מזייפים עובדות. תעשו הכל בניגוד למה שהם אומרים" • הכפיש קשות את התובע הראשי: "לא יודע מי נתן לו תפקיד"
חרדים 10
י"ב שבט התשפ"א / 25.01.2021 13:53

ראש אכ”א מוטי אלמוז הורה לקציני מצ”ח בדיון סגור שלא לשתף פעולה עם הפרקליטות הצבאית.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

“הפרקליטות הצבאית הם כולם עבריינים. מאפיה אחת גדולה. צריך לסגור את היחידה הזו. הם חבורת שקרנים ועבריינים שמזייפים עובדות. שיגידו שאני מזהם חקירה. אל תקשיבו להם ותפעלו בניגוד למה שהם אומרים”, צוטט האלוף על ידי העיתונאי יואב זיתון באתר ynet.

הוא הוסיף: “אני אומר לכם, אל תקשיבו למה שאומרים לכם אנשי הפרקליטות הצבאית והתובע הצבאי הראשי שלא ברור מי נתן לו בכלל תפקיד”.

דובר צה”ל מסר בתגובה ל-ynet: “ראש אכ”א התנצל על הדברים זמן קצר לאחר השיחה, גם בפני הפורום שבו נאמרו וגם בפני הפרקליט הצבאי הראשי והתובע הצבאי הראשי, והוא מצר על כך שנאמרו גם כיום. לראש אכ”א הערכה אישית ומקצועית לפרקליטות הצבאית ולמצ”ח ולעומדים בראשם לאור שנים של עבודה משותפת לטובת צה”ל וביטחון המדינה. יצוין כי עמדות צה”ל שהוגשו לבית המשפט בהליכים המתנהלים בפרשה קשה וכאובה זו, גובשו באופן ענייני, מקצועי וישר, ויש לאפשר להליכים המשפטיים להתקיים כסדרם”.

עוד נמסר: “הרמטכ”ל רואה בפרקליטות הצבאית יחידה מקצועית מהמעלה הראשונה, איכותית, מחוברת לשטח ולמפקדים המבצעת את תפקידה באופן עצמאי. לפרקליטות הצבאית תרומה משמעותית ביותר לעמידת צה״ל במשימותיו ולשמירה על ערכיו. קציני היחידה ומפקדיה זוכים לגיבוי ותמיכה מלאים מהרמטכ”ל”.

הרמטכ”ל כוכבי הורה לאלמוז לחזור בו מדבריו. בצה”ל אומרים שאלמוז גם התנצל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבל הוא צודק!!!
    26/01/2021 03:57
    מחמוד כוכבי
  1. בודרי וקסנר הורסים ומחריבים את צה”ל מבפנים…