ונדליזם: נוער שוליים העלה באש אוטובוס ברחוב השומר • צפו

נוער שוליים, שבמהלך כל היום והלילה התפרע ברחובות בני ברק, הצית לקראת חצות אוטובוס של חברת 'אפיקים' ברחוב השומר • הנהג הותקף, נפצע קל ופונה לבית חולים 'שיבא' • 'אפיקים' תקיים הערכת מצב ותשקול, יחד עם משרד התחבורה, להפסיק את שירותי התחבורה הציבורית בעיר
חיים טוויל
י"ב שבט התשפ"א / 25.01.2021 01:25

ונדליזם ברחובות בני ברק: נוער שוליים, שבמהלך כל היום (ראשון) התפרע ברחובות בני ברק, הצית לקראת חצות אוטובוס של חברת ‘אפיקים’ ברחוב השומר.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

תושבים המתגוררים בבניינים סמוכים נקראו לצאת מבתיהם, מחשש לפיצוץ ופגיעה בכבלי החשמל.

נהג האוטובוס, בן 41, פונה לבית החולים בתל השומר במצב קל עם חבלות, לאחר שהותקף בגז מדמיע.

צילום: דוד קשת

ממד”א נמסר: בשעה 23:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב דן על אירוע אלימות ברחוב אהרונוביץ’ פינת רבי עקיבא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שיבא בתל השומר, נהג אוטובוס בן 41 במצב קל עם חבלות, לאחר שהותקף.

רק לאחר שכוחות משטרה גדולים נכנסו לעיר, ופיזרו את הפורעים באמצעות שימוש ברימוני הלם, הגיעו כוחות כב”ה והחלו בפעולות כיבוי השריפה. מהאוטובוס לא נותר דבר, מלבד שלד חרוך.

לפי דיווח של עידן יוסף באתר news1, מתחקור ראשוני של אירוע הצתת האוטובוס עולה כי הנהג וקצין הביטחון הראשי של חברת ‘אפיקים’ פנו למשטרה, אולם שם סירבו בתחילה  להגיע לאירוע בטענה שאין שוטרים פנויים.

גם לאחר שהוצת האוטובוס וגם לאחר שנשרף כליל עדיין סרבו כוחות הכיבוי להגיע למקום בטענה שאלו ההנחיות שקיבלו.

לנוכח אוזלת ידם של כל הגורמים, תקיים הבוקר ‘אפיקים’ הערכת מצב ותשקול, יחד עם משרד התחבורה, להפסיק את שירותי התחבורה הציבורית בבני ברק.

מוקדם יותר היום אוטובוס של חברת אגד נרגם באבנים ברחוב אהרונוביץ’ בבני ברק. הנהג נמלט מהאוטובוס, וכמה מהפורעים נכנסו פנימה, רוקנו את מטפי כיבוי האש שהוצבו בו וגנבו ציוד אישי של הנהג.

ארגון נהגי האוטובוסים הגיב הלילה על הצתת האוטובוס: “נהגי האוטובוסים הפכו להיות בשר תותחים. הם עומדים בקו החזית ונפגעים שוב ושוב ואין קול ואין עונה. לא יעלה על הדעת שמצב זה יימשך. אנו תוהים מה יקרה לאחר שנהג ירצח על הכביש. זהו אירוע טרור לכל דבר ועניין”.

במהלך ההפגנות שהתקיימו בשעות הערב והלילה המפגינים – רבים מהם נוער שוליים –  הציתו עמודי תאורה, ניתצו רמזורים, שרפו פחי אשפה ועקרו תמרורים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא שוליים - זה נוער חרדי נורמטיבי
    25/01/2021 10:21
    חינוך זבל
  1. אלים חצוף ומתנשא!

  2. מזל שיש את מי להאשים
    25/01/2021 10:38
    דוד
  3. אולי אם היינו נותנים להם פיתרנות זה היה נראה אחרת? צבא? ישיבות מכילות יותר? לא כולם מתאימים לישבה על ספסל הלימודים שעות רבות, למה אנחנו חוששים כל הזמן להגיד שיש עוד פתרונות? לייצר מקום מכיל לנערים הללו?
    קל לזרוק את האשמה אבל גם ההנהגה שלא עשתה כלום עד היום איתם אשמה