“לא זמין”: נתניהו הסביר לעיתונאים מדוע שוחח עם הנכד יענקי • צפו

אחרי שספג מתקפות מצד יריביו הפוליטיים, כמו גם מצד אנשי תקשורת, על שהוא מקיים שיחות טלפון עם רבנים ואדמו"רים - התייחס ראש הממשלה לשיחות הטלפון שקיים עם יענקי קניבסקי • ומדוע הזמר יהורם גאון נעלב?
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשפ"א / 24.01.2021 23:53

אחרי שספג מתקפות מצד יריביו הפוליטיים, כמו גם מצד אנשי תקשורת, על שהוא מקיים שיחות טלפון עם רבנים ואדמו”רים – התייחס הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסיבת עיתונאים לשיחות הטלפון שקיים עם יענקי קניבסקי, נכדו של מרן הגר”ח קניבסקי.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

“הרב קניבסקי לא זמין, גם כשכל אחד מדבר איתו מדברים עם הנכד”, הסביר ראש הממשלה. “גם אני דיברתי עם הנכד, אני לא רואה בזה פחיתות כבוד, לא התחננתי, אמרתי תקיימו את ההנחיות. זה המסר שלי אל הרב, הוא העביר את המסר. אני מקווה. לא יודע אם זה השפיע”.

הזמר והיוצר יהורם גאון, התייחס ביום שישי, בתוכניתו השבועית בגלי צה”ל, להפרות הסגר במגזר החרדי ולעובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו היה צריך להתקשר לרב קנייבסקי כדי לשכנע אותו לסגור את בתי הספר.

”השבוע צילצל ראש הממשלה לבית הרב כדי לנסות לשכנע אותו שיורה למנהלי תלמודי התורה לא לפתוח את שעריהן, כי הלימוד בעת הזו הוא סכנת גדולה ועלול לפגוע בנפשות רבות”, אמר גאון.

”ראש הממשלה צלצל לרב וענה לו נכדו של הרב, ראש ממשלת ישראל הסביר לנכד של הרב את משמעות הסכנה בלימוד התורה בְּציבור גדול, והנכד של הרב ענה לראש הממשלה שהוא שמע… ויחזרו אליו אל ראש הממשלה, משהו שהוא ביטוי מנומס לתשובה ידועה Don’t Call Us, We’ll Call You, שזה מה שעונים למבקש עבודה שלא חפצים בשירותיו ולא נעים להגיד לו בפניו ‘לך מפה'”.

יהורם גאון המשיך: ”ואני נעלבתי בשביל ראש הממשלה ,כי ‘מלך שמוחל על כבודו אין כבודו מחול'”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות